Flash probleem? Foutmelding na bekijken van filmpjes Youtube, Videogoogle etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

razortje

Gebruiker
Lid geworden
5 okt 2006
Hallo allemaal,

Eigenlijk is dit probleem niet zo zeer bij de browser Internet Explorer maar ook bij Firefox. Het ligt dus niet aan de browser.

Wanneer ik filmpjes afspeel van Youtube, Videogoogle, Metacafé e.d... dan loopt de browser vast en krijg ik een foutrapport en worden alle pagina's van die browser afgesloten.
Soms loopt het filmpje al vast na 5 seconden en soms pas na 5 minuten.

my.php

my.php

Het lijkt mij dus te gaan om de file 'flash9f.ocx' ... ? Maar dat weet ik uiteraard niet zeker...

Ik heb de nieuwste flashplayer van Adobe gedownload, (Adobe Flashplayer 10 en -Activex)

Wat nu te doen of proberen?

Alvast bedankt :)

nee want het gaat dus niet om Firefox.. hij doet het ook bij Internet Exploren. Dus daar kan het niet aan liggen lijkt me...

Mm sinds wanneer doen de browser's dit dan? na een herinstallatie van Windows of iets dergelijks ?

hmm misschien staat mijn vraag dan niet helemaal juist op dit forum ingedeeld maar ik plaatste het hier omdat het een probleem is wat ik alleen in mijn browsers meemaak. Maar het ligt denk ik aan Flash of iets dergelijks. Wat dat nou precies is weet ik niet maar volgensmij is dat toch software die dergelijke filmpjes kan afspelen in je browser?

Maargoed, probleem is dus dat de browser afsluit wanneer ik zo'n dergelijk filmpje bekijk. Als dit alleen bij Firefox zou zijn dan had ik in Firefox gezocht. Maar lijkt me sterk dat het daaraan kan liggen als het zowel bij FF is als bij IE?

Bovendien is de foutmelding iets met: Flash9f.ocx

Maar het is inderdaad wel gebeurd na een herinstallatie van Windows. Sindsdien doen de filmpjes het niet meer...

ik heb de file gedownload maar ik neem aan dat het ergens in een map thuis hoort of moet ik er iets anders mee doen? Zo ja, in welke map?

alvast bedankt man voor je hulp :)

Volgens mij moet je het bestand in de map gooien van je Flash Player ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan