Flash problemen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audrey3

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jun 2010
Ikzelf ben niet zo'n computer fanaat en begrijp ook niet zo goed wat ik met het volgende aanmoet.
Sinds 2 weken kan ik bepaalde filmpjes niet meer kijken. Oa zijn dit megavideo filmpjes. Maar ook de site van bavaria kan ik niet zien. Ik krijg dan de volgende foutmelding:

ReferenceError: Error #1069: Property perspectiveProjection not found on flash.geom.Transform and there is no default value.
at nl.bavaria.display::Page/nl.bavaria.display:Page::addedToStage()
at nl.bavaria.display.pages::AgeCheck/nl.bavaria.display.pages:AgeCheck::addedToStage()
at flash.display::Sprite/flash.display:Sprite::constructChildren()
at flash.display::Sprite$iinit()
at flash.display::MovieClip$iinit()

Ik heb zojuist flash van deze site geinstalleerd: http://get.adobe.com/flashplayer/thankyou/?installer=Flash_Player_10.1_for_Windows_-_Other_Browsers
Echter duurde dat nog geen 2 sec en vroeg hij ook niet waar ik het wilde opslaan of iets dergelijks.

Dit is wat ik van flash op mijn computer heb staan:
2eyewki.jpg

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik zou die twee Flash Players en de Flash Plugin verwijderen. Installeer rechtstreeks Adobe Flash Player 10 vanaf deze site. Herstart na de installatie.

NB: Beslis zelf of je de Google bar wilt installeren.

Laatst bewerkt:
Ik had dat gisteren ook al gedaan, nu nog maar een keer voor de zekerheid, maar nee, ik houd hetzelfde probleem...
Met het installeren sla ik eerst zo'n bestandje op. Als ik die open, loopt er een balkje vol tot 100 wat zo'n 2 seconden duurt. Dan druk ik op gereed en dat is het. Ik kan verder geen opties kiezen...

Edit: Ik heb geprobeerd om het niet met chrome maar met internet explorer te installeren. En nu doet megavideo en bavariasite het wel in internetexplorer, maar niet in chrome, hoe kan ik dat oplossen?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan