Flash Volume

Status
Niet open voor verdere reacties.

Balco

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
4
Hallo,

Ik ben bezig met een flash filmpje/spel te maken met ActionScript 3.0, maar ik kom de hele tijd op een probleem met volume van de muziek. Op een of andere manier zorgt Flash dat het nummer heel erg hard staat, waardoor het heel erg gaat ruizen.

Mijn muziek.as bestand:
package {
//importeren om muziek te spelen
import flash.net.URLRequest;
import flash.media.Sound;
import flash.display.Sprite;
//class om muziek te spelen
public class Muziek extends Sprite {
//variabelen voor geluid
public var url:URLRequest;
public var sound:Sound;
//functies voor geluid
public function Muziek() {
sound=new Sound;
url=new URLRequest("Poker Face (Inst. Revamp).mp3");
sound.load(url);
sound.play();
}
}
}

Al mijn dingen zijn externe .as bestanden. Ik heb al gezocht op het internet hoe ik het volume kan veranderen, maar de dingen die ik vond zorgden alleen maar voor errors.
 
Hallo,

Ik ben bezig met een flash filmpje/spel te maken met ActionScript 3.0, maar ik kom de hele tijd op een probleem met volume van de muziek. Op een of andere manier zorgt Flash dat het nummer heel erg hard staat, waardoor het heel erg gaat ruizen.

Mijn muziek.as bestand:


Al mijn dingen zijn externe .as bestanden. Ik heb al gezocht op het internet hoe ik het volume kan veranderen, maar de dingen die ik vond zorgden alleen maar voor errors.

op gotoandlearn.com staat een 8delige tutorial voor een filmpje, in deel 8 wordt er iets uitgelegd over de mutebutton, misschien dat je er iets aan hebt, ik zie zo al wel dat ik niet verder kan helpen, omdat ik nog niet zover ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan