Flash voor Intern. Explorer 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijnbruin

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2007
Ik heb een vraagje over flash. Onze startpagina is planet.nl, in het gedeelte op deze pagina waar flash voor nodig is staat nu:

''Voor deze site heeft u de Macromedia Flash plugin versie 6 (of hoger) nodig''

In deze zin is een links gebruikt waarop je kan klikken en vervolgens op de site van van adobe terechtkomt namelijk:

http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&P5_Language=English

Als ik dan volgens de regels flash installeer geeft hij aan dat het programma werkt en het succesvol verlopen is. Maar het blijft niet werken, ook niet na het opstarten van de computer. En elke keer als ik het opnieuw installeer geeft hij aan dat het wel is gelukt. Ik heb laatste wel Adobe Acrobat 8.0 geinstalleerd, kan dit misschien dwars zitten?

Ik hoop dat iemand mij met mijn probleem kan helpen, alvast dank hiervoor.

Die Reader heeft er niks mee te maken, is ook van Adobe, maar is voor het lezen van pdf-bestanden.

Klik hier en download de setup. Dubbelklik na het downloaden op install_flash_player.exe en volg de installatie.
Voor je begint met de installatie Internet Explorer en andere open programma's ( behalve firewal, anti-virus enz. ) en volg de installatie.
Kijk eens of het zo wel werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan