Flash Website

Status
Niet open voor verdere reacties.

foxcat95

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Beste Helpers,

Ik moet voor school een website maken over het 200 jarige bestaan van Nederland (dat is pas in 2014 maarja) nu wilde ik een flash site nemen.....

dus keek ik voor een paar mooie templates ik vond deze:
http://www.flashmo.com/preview/flashmo_199_orange
(je kunt hem rechtsonderin downlooie)

hij ziet er wel mooi uit enzo alleen die sinaasappels bevallen mij niet :p
dus wil ik die veranderen in molens, tulpen of een titel je weet wel....

alleen ik heb een beetje die files door gekeken maar ik kan niet vinden waar hij die
sinaasappelplaatjes van daan haalt (elke pagina heeft een ander) kan iemand mij alstublieft helpen?

:thumb:Hartelijk Bedankt:thumb:

Daan Klijn

PS: ik moet de site voor donderdag 22 april af hebben

ik ben niet zo heel goed in flash maar kwou net voor je kijken.
open ik het bestand en zegt ie unexpected file format.
ik denk dat dat komt omdat het gemaakt is voor een flash CS 1/2/3/4 en ik heb Flash 8.
misschien dat jij het kan converteren en sturen naar mij?
Byee VRC

sorry?

ik snap niet helemaal wat je bedoelt want ik heb zelf geen (0%) verstand van flash :P
iemand anders een idee? of kun je het beter uitleggen?

Thx man!

Heel erg bedankt ik heb namelijk flash cs4 gedownload en nu kan ik het flash document openen en de files die erin zitten bewerken dus ook die stomme ( K [_] T ) sinaasappels:evil:
hopelijk lukt het me na een tijdje klooien nogmaals bedankt!:D

K [_] T = Kwalitatief Uitermate Terleurstellend
niet een gelachts deel als je dat soms dacht

Laatst bewerkt:
.....

ik heb nu op import gedrukt en een plaatje erin gezet nu ziet het er goed uit dus ik sla hem op daarna open ik het swf bestandje maar nu is er niks veranderd...?

Ohhhhh>>>>>

ohhh ik moest gewoon export en dan image doen hartelijk bedankt voor (het kleine beetje) hulp:thumb:

ohhh ik moest gewoon export en dan image doen hartelijk bedankt voor (het kleine beetje) hulp:thumb:

sorry kwas een tijdje niet meer op me mail gekomen.
maar graag gedaan. nog ff info. converteren bedoelde ik mee opslaan als andere formaat.
net zoals als je word 2007 hebt = docx en je stuurt naar iemand met office 2003 dan kan hij/zij het niet openen ;)

dus gwn opslaan als...

iig goed dat het gelukt is en dat je de antwoorden hier vermeld hebt.
als je nog rechtsonder wilt klikken op vraag is opgelost als je dit nog niet gedaan had.
verder wens ik je nog succes
Byee VRC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan