frans kooijman
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 apr 2008
Ik ben nog een leek op flash gebied, maar wie kan me helpen bij het volgende zeer irritantie probleem...ik kom er niet uit!
Ik wil de volgende flash plaatsen, even fiktief "piet" genoemd:
<div id="FlashWaitlayer"> </div>
<script language="javascript">
var animWait = new SWFObject("flash/piet.swf", "header", "180", "180", "8", "#ffffff");
animWait.addParam("wmode", "transparent");
animWait.addParam("menu", "false");
animWait.write("FlashWaitlayer");
</script> <br />
Met exact deze HTML werkt het op een bepaalde pagina, linksonderin. Flash "piet" is prima zichtbaar na upload.
Echter, als ik een copy/paste doe naar mijn homepage, dan is na de upload de flash niet werkend en niet zichtbaar.
Ik heb het hele "head"-gedeelte van de werkende pagina gekopieerd naar de homepage, waar ik de flash wil krijgen, maar dan nog werkt het niet.
(Oorspronkelijke Head-deel zou al goed moeten staan, want op de homepage draaien al flashes).
Er moet dus iets anders zijn, wat ik kennelijk nog moet uploaden, maar enig idee?
Frans
Ik wil de volgende flash plaatsen, even fiktief "piet" genoemd:
<div id="FlashWaitlayer"> </div>
<script language="javascript">
var animWait = new SWFObject("flash/piet.swf", "header", "180", "180", "8", "#ffffff");
animWait.addParam("wmode", "transparent");
animWait.addParam("menu", "false");
animWait.write("FlashWaitlayer");
</script> <br />
Met exact deze HTML werkt het op een bepaalde pagina, linksonderin. Flash "piet" is prima zichtbaar na upload.
Echter, als ik een copy/paste doe naar mijn homepage, dan is na de upload de flash niet werkend en niet zichtbaar.
Ik heb het hele "head"-gedeelte van de werkende pagina gekopieerd naar de homepage, waar ik de flash wil krijgen, maar dan nog werkt het niet.
(Oorspronkelijke Head-deel zou al goed moeten staan, want op de homepage draaien al flashes).
Er moet dus iets anders zijn, wat ik kennelijk nog moet uploaden, maar enig idee?
Frans