flash???

• Onderwerp starter Onderwerp starter dyon
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dyon

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2003
Hey hallo,

ik wil graag op een site een spelletje spelen maar als ik dat spel aan klik zegt hij dat flash niet geïnstalleerd is... Dan ga ik vian hun link naar de site van macromedia.
Dan klik ik downloaden van flash aan maar dan gebeurt er verder niks... Ik krijg flash dus niet geïnstalleerd wat nu??

groetjes Dyon

dyon zei:
ik wil graag op een site een spelletje spelen maar als ik dat spel aan klik zegt hij dat flash niet geïnstalleerd is... Dan ga ik vian hun link naar de site van macromedia.
Dan klik ik downloaden van flash aan maar dan gebeurt er verder niks... Ik krijg flash dus niet geïnstalleerd wat nu??
Klik.

Guus.

Ik heb alles van de bovenstaande link gedaan maar ik krijg al niet eens een beveiligingswaarschuwing met de vraag of ik flash wil downloaden.....

Het probleem is dus nog niet opgelost

groeten

dyon zei:
Het probleem is dus nog niet opgelost
Deze methode werkt vaak, maar inderdaad niet altijd. Flash kan af en toe bijzonder weerbarstig zijn wat betreft installeren.
Ik kan je verder alleen maar aanraden om op de site van Macromedia eens in de FAQ's te kijken - een oplossing heb ik verder niet.

Guus.

Ook met de FAQ van macromedia kom ik er helaas niet uit :(

Ik krijg flash niet geïnstalleerd hij zou moeten vragen of ik wil downloaden maar hij vraagt niks ik zie wel in beeld dat downloaden geslaagd is maar als ik dingen doe waar flash voor nodig is geeft de pc aan dat flash niet op de pc geïnstalleerd is :confused:

Mie don't know what to do any more:(

dyon zei:
Mie don't know what to do any more:(
Ik ook niet. :(
Het enige wat ik nog kan bedenken is om in programma's als popup blockers of je firewall te kijken of die Flash ergens blokkeren.
In de post waar ik naar verwees schreef ik al dat SpywareBlaster die mogelijkheid heeft, maar er zijn meer programma's die dat kunnen doen. Ga eens na of je de afgelopen tijd iets dergelijks geïnstalleerd hebt.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan