FLASH8 omtrek zichtbaar en "klik hier als u dit besturingselement wilt activeren en"

Status
Niet open voor verdere reacties.

rickmans

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2006
Berichten
6
als ik flash dingen op mn site http://www.ikbenlekker.herejezus.nl zet dan komt er als de muis er overheengaat een omlijning in beeld , mn muispijltje wordt een handje, en er komt een melding bij staan
"klik hier als u dit besturingselement wilt activeren en gebruiken"

dat moet toch anders kunnen.. dus dat ik die omlijning NIET krijg, en niet die melding.. en evt. niet dat handje..
sla ik iets verkeerd op?
doe ik iets verkeerd in mn opbouw waardoor die dat weergeeft?

ik hoor t heeel graag..:thumb: :D


rick
 
Ik heb dat probleem ook, en tot voor ik mijn pc formateerde had ik het opgelost met een instelling van internet explorer, maar ik weet niet meer hoe het moet ingesteld worden om het probleem weer te verhelpen.
Je doet niets verkeerd met de opbouw. Alleen die beveiligings-instelling van je browser moet verzet worden.

Greetz : Jer:cool:en.
 
thank u very much ikl zal t alemaal eens aflopen bij de instellingen..
alleen dan is er nog t gare dat ik bij sommige flashbanners op t net het toch ook weer NIET krijg en bij andere weer wel..
zitten die dan ergens in geplaatst in die pagina ofzo wat dat randje voorkomt vraag ik me dan af..
maar ja eerst maar eens dit nakijken.. thanks iig:thumb:



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Om een lang verhaal kort te maken, MS moest dit invoeren om onder patentbreuk uit te komen. Helaas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan