Flashmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Hallo allemaal,

Ik wil een site gaan maken. Ik heb al een beetje het idee hoe het eruit moet gaan zien. Ik wil bovenin een flashmenu. Ik heb alleen GEEN FLAUW IDEE hoe ik dat moet maken. Zijn er gratis (simpele programmatjes voor? En zo ja, waar vind ik die, en hoe werken ze? En hoe moet ik hem op mijn website zetten? Als je nog meer moet weten, vraag maar raak!

Groet, Joren 007

EDIT: Het moet een menu zijn, met knoppen erin, waarmee je naar de verschillende onderdelen van de site kan gaan. Er moet een foto als achtergrond van de menubalk, die om de zoveel seconden overgaat in een andere. Ik zal even een tekeningetje maken van wat ik bedoel.

Laatst bewerkt:
http://www.swishzone.com/ Deze vind ik wel erg handig/makkelijk... maar is geen freeware.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat een snelle reactie! Ik heb wat vraagjes:

1. Welke moet ik dan nemen op swishzone.com? Ik zie namelijk een heleboel producten staan.
2. Zijn er nog freeware alteratieven?

Groet, Joren 007

Mijn ervaring is dat er geen goede freeware flashapplicaties zijn... Dus helaas.
Je kunt deze eens proberen: Swish2

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk maar eens op deze site daar staan veel gratis leuke dingen voor jou site.

wil je wel een flash menu?
Dat wordt toch met de nieuwe IE niet meer ondersteund, dan moet je eerst op activeren klikken etc. :mad:

Nou... tot die tijd...

Alleen met Swish lukt het niet erg goed. Ik heb hem geinstalleerd, maar dan komt er iets van Try, Buy, etc... ik snap er niets van. Als ik op Try druk opent er weer een website.... kan iemand me helpen?

Heb je Swish al eens in het verleden (zonder format daarna) gedraaid? Het zou best kunnen zijn dat dat het geval is en je trial nu op is, en dus de knop Try ook niet werkt...

Het zou er ongeveer zo uit moeten te komen zien:

14tj4.gif

Als je over een knop heen gaat, komt er een nieuwe foto op de achtergrond, en de knop komt naar onderen (zoals de laatste). Hoe kan ik dit doen?

Stel... je "zou" macromedia flash hebben, dan heb je ergens een optie van generate html oid, daar staat dan de code in etc.

Slik... wat is Macromedia Flash duur!

Zijn er echt geen alternatieven?

EDIT: Zijn er geen alternatieven, zoals een menu maken in Java, of iets wat erop lijkt?

Laatst bewerkt:
Op de site die ik je aangaf staan ook menutjes in flash.
Heb je daar al gekeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan