Flashplayer is geinstalleerd, maar site geeft melding van niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
www.jebentpasthuismeteenbloemetjeinhuis.nl
www.smaakrevolutie.nl
www.siemens.nl/blikopwonen

Ik krijg ofwel een egaal gekleurd vlak, of ik krijg bij elke poging weer de melding om de Flash-plugin te downloaden en installeren.
Echter als ik dat doe, geeft ie aan dat versie 7 is geinstalleerd. Ik start ook maar eens de pc op en ik krijg ook dan opnieuw de bewuste melding / vraag om versie 6 te installeren. Dat schiet niet op natuurlijk...

PC houdt op een of andere manier die flashplayer niet "vast" lijkt het.
Ik heb de sites dus nog steeds niet gezien.

ter info:
XP +SP2
NIS2004, (reclame onderdrukken en antispam uitgeschakeld)
screenshot (bijlage) is in volgorde van bezoek gemaakt.

Wat gebeurt er als je op: Klik hier als de juiste flashplayer al reeds is geinstalleerd, klikt?
Joop

Dan krijg ik een egaal gekleurd scherm zonder iets erop.

Ik heb SP2 nog niet geinstalleerd en krijg alle 3 de sites zonder haperen binnen. Misschien is er een patch nodig voor de drivers van flashplayer. Je zou daar eens kunnen informeren
Joop

Hoe het precies zit weet ik ook niet, maar bij mij werkte het pas goed toen ik ook de Shockwaveplayer van Macromedia had geïnstalleerd.
Probeer dat eens.

Guus.

Heb ik nu gedaan. Resultaat: helaas, idem als in screenshot....! Alleen maar effen pagina's met de melding dat ik flashplayer minimaal versie 6 moet installeren. Om gek van te worden.....

Kan het in een of andere beveiliging zitten dan?

edit @jepewe: SP2 heb ik juist gisteren pas geinstalleerd, hoopte dat daarmee dit ook zou worden opgelost. Dit probleem was er dus ook al vóór SP2.

Laatst bewerkt:
Probeer het volgende eens.
Zoek het bestand swflash.ocx
en verwijder het.
Herstart je computer en installeer flash opnieuw.

Guus.

Gedaan.
Zowel flashplayer als shockwaveplayer opnieuw geinstalleerd.
Sites opgezocht, en....
....het werkt!

Harstikke bedankt!!

Maar wat het nou geweest is...??!!

Geplaatst door marianneke
Maar wat het nou geweest is...??!!
Ik weet het ook niet.
Ik heb gewoon even met Google gezocht op "unable install flash player" en toen kwam ik op een site terecht waar dit werd aangeraden.:D

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan