flashplayer probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

adnieuwenhuizen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Op diverse sites krijg ik een blanco pagina met de melding dat ik mijn flasplayer moet updaten. Nu heb ik al een paar maal de nieuwste versie gedownload maar de melding blijft komen. Wat doe ik niet goed??
Ik heb Norton Internet Security op de (aanbevolen) normale instellingen staan en heb IE 6

Maak je gebruik van andere beveiligingstools? Zou kun je bijvoorbeeld met Spywareblaster ook de flashplayer uitschakelen.

Nee, ik heb geen andere beveiligingsprogramma's draaien. Wel gebruik ik regelmatig AdawareSe en Regscrub en Easycleaner maar deze staan dus niet standaard aan.

Helaas heb ik nog geen oplossing vopor mijn probleem mogen ontvangen. Ik hoop dat er nog iemand is die me kan helpen.

Hoi Lange Pier. Ik heb Windows XP home sp2. Als ik je link volg krijg ik een melding dat er schadelijk script is en dat de pc wordt gestopt. Ook bij uitgeschakelde NIS blijft deze melding komen. De aanbevolen actie is script stoppen. Ik ben huiverig om een andere mogelijheid te kiezen. Of kan dit geen kwaad.(Bv 1x toestaan)

Als het kwaad zou kunnen had ik die mogelijke oplossing niet geopperd.;)

Oke heb het volledige script 1x toegestaan. Hoop nu dat het werkt maar laat de vraag nog even open. (weet zo gauw niet meer bij welke pagina's het probleem zich voordeed)
In ieder geval bedankt.

Ik heb inmiddels een aantal pagina's die eerder problemen gaven kunnen openen dus denk ik dat de oplossing van LP heeft gewerkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan