flashplayer problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

d@@ntje

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2003
ik had een vraagje en wie weet kan jij me helpen..
bij het surfen na verschillende pagina's krijg ik blanco sites met daarin links of rechts kleine blanco blokjes met een rode kruis ik heb verschillende manieren via macromedia geprobeerd flashplayer te downloaden krijg dan ook het logo en op daat moment weer blanco en een rode kruis wat kan ik hier aan doen
alvast bedankt

hoi.jpg

Dit betekend meetal dat hij een afbeelding niet kan vinden.

Zie je trouwens mijn banner hieronder staan?
Zoja, dan heb je wel een flashplayer correct geinstalleerd.

Ik zie ook een kruisje bovenin staan :) en bij mij werkt alles toch goed ;)

Met banner bedoel je die regel van: I am just a 16....?

nee dat zie ik ook maar ik denk dat hij bedoelt een soort beeld/foto maar dat blijft bij mij een blokje/kruisje en daaronder een balk met bewerking gesloten

Nu zie ik wat hij bedoelt. Daarstraks stond die banner er nog niet.

Wat voor een firewall heb je? Als je die te strak afstelt krijg je dat probleem. (Privacy en ad blocking)
Kijk ook eens met extra/internetopties hoe je de boel afgesteld hebt.

bedankt ik zou eens kijken
ik ben een leek in dit soort dingen moet je me toch een s vertellen hoe dit dat met firewall?? en wat is het beste dan bij internet opties.... er is aan gezeten maar hoe stel je dit het beste in dan????

Welke firewall heb je? Ik heb ZoneAlarm gehad en heb nu Norton.
Als je een ander hebt......het heeft altijd met privacy settings te maken. Wat zij veilig vinden is voor jou onmogelijk om mee te surfen :)

Bij Extra/Internetopties moet je eens kijken wat je bij beveiliging en privacy hebt.

Ik denk wel dat het eerder bij je firewall zit.

O wacht even er is aan gezeten Beveiliging van Internet kun je terug zetten op standaarniveau en dan opnieuw bekijken wat je veiliger wilt. Privacy heb ik op normaal.

Laatst bewerkt:
mijn fire wall is MCAFEE en wat betreft de internet opties Beveiliging( internet-lokale intranet-vertrouwde site-etc wat bedoel jij dan?????
privacy........
ik zou het niet weten
ik word er echt hopeloos van hoor zou ik hem weg gooien mijn kinderen zullen wel denken ahum

Zeker niet weggooien :) Ga je nog veel te veel plezier van krijgen maar alles wat je nu niet begrijpt voelt hopeloos aan.
Trouwens. Wat gebeurt er als je de firewal uitzet en dan vlug naar een site gaat waar je eerst niets mee kon? Als het aan McAffee ligt moet je dan alles normaal zien. Daar zou ik het als eerste zoeken.

En kijk dan pas naar (bovenin) Extra/internetopties/beveiliging.
Klik daar maar op standaardniveau. (zie bijlage)
Ook zie je een tabblad met Privacy.
Staat het daar op normaal?
attachment.php

Laatst bewerkt:
hoi elisa
ik weet niet of het te maken heeft met windows ik heb nl 98 en bij internetopties heb ik er maar 6 opties Geen privacy de rest wel .

ik heb sinds eergisteren pas mcafee bleek helemaal geen firewall te hebben. dus hoe en wat moet ik nog uitproberen ik zal het in iedergeval niet verwijderen
hopeloos van te worden nou ja je voelt je als"mams" een beetje .......... je wil je kinderen helpen maar dat kan niet ik weet gewoon net genoeg maar zodra er probleempje zijn met die computer heb je toch zoiets van je bent een computertje niet zo raar doen wel lachen hoor dat je er gewoon niet uit kan komen en anderen om hulp moet vragen kan best naar zo'n mannetje gaan maar vind dit best geinig hou je toch kontact toch

LOL, doe je best mams. Je leert in Helpmij vanzelf een hoop. Als je maar durft te vragen.
Ik heb helaas XP. Geen idee meer hoe 98 er uitzag.
Misschien dat een van onze keien dit onderwerp ziet.
Als je nog geen firewall hebt zou ik maar gauw ZoneAlarm gaan nemen. Zeker met kinderen! ZA is niet moeilijk en safe. Kijk in Helpmij met zoeken even op firewall. Er is er nog eentje voor niets die goed is. Op het moment heb ik geen tijd om de link op te zoeken voor je. Eerst jezelf beveiligen. Nu komt je bericht ook weer naar boven dus wie weet ziet iemand het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan