Flashplayer speelt niet af in webpagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreddyM

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2004
Berichten
180
Op sommige websites blijven lege plekken. Als ik hier rechts met mijn muiszie ik movie not loaded en krijg ik een verwijzing naar MacroMedia Flashplayer. Deze hen ik al een aantal keren gedownloaded. Als ik hem zoek is deze flasplayer ok geinstalleerd. Waarom werkt hij niet.
Ter info: Windows XP, explorer 6.0
 
Laatst bewerkt:
opgelost

Bedankt, het probleem is opgelost. Shock wave flash stond ingesteld. Deze verwijderd en macromedia flash geinstalleerd.

:)
 
:thumb: mooi zo

Overigens is Shockwave iets anders. Deze kun je ook een keertje nodig hebben (tegen die tijd krijg je vanzelf een melding :)).
 
Gisteren heb ik uw instructies gevolgd. Internet opties, instellingen objecten weergeven flash verwijderd en vervolgens flash player via opgegeven link opnieuw geinstalleerd. Toen werkte het. Vandaag echter niet meer. Opnieuw bij opjecten weergeven nu alles verwijderd (er stonden een stuk of 8 objecten) en opnieuw flashplayer geinstalleerd. De sites waar flash nodig is blijven echter na rechts klikken movie not loaded aangegeven. Als ik weer flash probeer te downloaden krijg ik de mededeling dat flash al geinstalleerd is.

Ik begrijp er niets meer van. Bij objecten weergegeven staat nu alleen Shockwave flash object.:confused:
 
Nou, het flash object moet je sowieso hebben. Maar dit is wel vreemd ja..

Ik pas even.

(oplossing is vast heel simpel maar weet het even niet)
 
Werkt inmiddels. Had ik waarschijnlijk nog niet verteld maar ik had compuserve samen met explorer. Dit omdat ik compuserve als provider heb. Compuserve verwijderd en alles werkt perfekt.

In ieder geval bedankt voor alle moeite.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan