FlashVideoDownloader_2.4.1.0.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramon38

Gebruiker
Lid geworden
18 apr 2010
Mijn "FlashVideoDownloader_2.4.1.0.exe", werkt niet meer. Wie weet een oplossing ??Heeft altijd goed gewerkt.Snap er niets meer van.
Ik heb het al 2keer opnieuw geinstalleerd maar het gaat gewoon niet open.
Ik heb : Windows 7 Ultimate.
Internet Explorer14

ramon

Beste Ramon, ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet de bedoeling vragen te stellen in een ander topic en al zeker niet uit 2008 :P

Hallo Terrarabo. Sorry hoor maar dacht dat ik het bericht bij de juiste topic had geplaatst. Ik snap niet wat jij bedoelt met en een vraag gesteld uit 2008.
Wil jij zo vriendelijk zijn mij dit laatste uit te leggen ???
Beste Ramon, ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet de bedoeling vragen te stellen in een ander topic en al zeker niet uit 2008 :P

Hoi, natuurlijk wil ik dat uitleggen. Jij had je vraag geplaatst in een reeds bestaand topic welke in 2008 al geopend was. Je stelt je vraag in een bepaalde sectie en niet in een reeds bestaande topic. Snap je het ?

Dat kan wel hoor dat ik deze vraag in 2008 heb gesteld ,maar die vraag stel ik nu weer in 2014 en waarom kan het niet gewoon beantwoordt worden ???
Ramon38

Je snapt het niet heb ik in de gaten. Je hebt je vraag niet in 2008 gesteld. Je hebt je vraag in een topic/vraag van iemand anders geplaatst en die was al in 2008 geopend. Zoals ik al eerder zei stel je niet je vraag in een vraag van een ander maar maak je een eigen topic in de juiste sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan