flatout 2 resolutie

Status
Niet open voor verdere reacties.

roy1234

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
toen ik flatout 2 installeerde heb ik un resolutie gekozen, alleen was die te hoog. mijn vraag is hoe ik die nou weer kan veranderen? bij opties staat niks?

En je kan nu niet Flatout 2 opstarten of kom je nog wel in het hoofdmenu?

Als dat niet het geval is moet je even een backup maken van de directory plus de hidden files als die er zijn.

Dan kun je de config file verwijderen en dan de game opnieuw opstarten, dan springt hij als je het goed gedaan hebt terug naar de standaard instellingen. Vanuit daar kun je dan alles weer aanpassen zoals je wil.

succes

Laatst bewerkt:
En je kan nu niet Flatout 2 opstarten of kom je nog wel in het hoofdmenu?

Als dat niet het geval is moet je even een backup maken van de directory plus de hidden files als die er zijn.

Dan kun je de config file verwijderen en dan de game opnieuw opstarten, dan springt hij als je het goed gedaan hebt terug naar de standaard instellingen. Vanuit daar kun je dan alles weer aanpassen zoals je wil.

succes

ik kan het spel nog wel opstarten, ook nog wel spelen maarja niet super door die te hoge resolutie natuurlijk:p ik zal wel ff wat proberen:p

Ik heb flatout 2 ook en je kan de resolutie ook niet ingame veranderen.
Dan moet je naar de startmenu-folder van FlatOut2 gaan daar staat in het lijstje ook configuration bij. :thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan