flatout reboot pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
hoi allemaal...

ik heb dus flatout (wel illigaal:o) maar hij reboot de pc
ik start het op alles is normaal tot dat ik een race start....ik krijg het venster druk op enter om te starten (voor de duidelijkheid, als ik al op de baan sta), ik heb nog niet op enter gedrukt en de pc reboot :confused:
als de pc weer opgestard is krijg ik een foutmelding.....
(de laatste keer kwam geen melding dus ik heb nog geen afbeelding maar die komt er aan)

Laat me raden.. Iets in de trent van "het systeem is hersteld van een ernstige fout"?

Klik rechts op deze computer.
Eigenschappen.
Tabblad geavanceerd.
De onderste button instellingen.
Vinkje weghalen voor: "De computer automatisch opnieuw opstarten".

Zo krijgen we volgende keer een foutmelding ipv een reboot. Post die melding hier.

Illegaal=foeifoei ;)

helpt helemaal nix :( :(

ik krijg een blauw scherm waar o.a. in staat dat hat miss veroorzaakt is door: hv4_disp.dll of zo iets
en ik moet alsnog de pc opnieuw opstarten

(ik heb de melding er nu bij gezet)

het is raar om te zeggen, maar dit is normaal. Er zit een fout in flatout, (je hebt waarschijnlijk een nvidia kaart) De nieuweste patch lost dit op, maar aangezien je de illegale versie hebt, kun je ook de nvidia beta detonator installeren. 67. 02 ofzo geloof ik. dan werkt het ook weer. (tenminste bij mij):D

de laatste keer dat ik daar naar keek was het (volgens me pa) versie 6.6.9.3....dat is wat jij bedeolt heh??...
dus dan moet ik daar de nieuwste ubdate voor downloade en dan moet t werken of moet die patch voor flatout ook nog??....

Geplaatst door kevin sk8erboy
helpt helemaal nix :( :(

ik krijg een blauw scherm waar o.a. in staat dat hat miss veroorzaakt is door: hv4_disp.dll of zo iets
en ik moet alsnog de pc opnieuw opstarten

(ik heb de melding er nu bij gezet)

Kzie geen melding? Max 100 kb..

neej...zie ik ook nu pas....maarjah..denk wel dat t probleem al opgelost is:)

thx...

die 67. 02 zijn beta drivers, en Hier te downloaden, OF je kunt de 1.1 patch installeren.Klik! downloaden. PS ik zou eerst de patch proberen:eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan