FlatOut

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2003
Ik heb Laatst de flatout demo gedownloadt en ook meteen maar het spel :cool: . Maar als ik het wil spelen (ook de demo) Dan krijg ik, als ik echt een race rij (het is een race spel) Dus niet in het hoofdmenu. Een foutmelding. Een blauw scherm. Met oa. de term page non fault area. (of iets in die richting) en n4 disp ofzo. Het heeft dus te maken met de nvidia drivers. Dat lijkt me tenminste door dat er n4 disp driver ergens bij staat. Omdat ik de laatste drivers al had 66,93. had ik beta drivers gedownloadt. de 67,41 ofzo. Nu doet FlatOut het wel, maar de rest van mijn spellen niet meer. Ik hoop dat het duidelijk is. Maar wat kan ik hieraan doen, want dit is nogal lastig eigenlijk.

Je hebt dezelfde videokaart als ik. Ik ben een jaar geleden gestopt met het downloaden en installeren van de nieuwste Detonator(s). Waarom zou ik............ en waarom zou jij........? Onze kaarten stammen immers uit 2001 dus de allernieuwste Detonators zullen weinig meer toevoegen aan de werking van onze kaartjes. Ga maar een versie of "tig" terug, mogelijk dat alles dan weer naar behoren finctioneert.

Maar kun je wel de nieuwe games spelen? Ik heb ook al geprobeerd om een andere te installeren, o.a. 40,72. En toen kon ik geen nfsu2 meer spelen, allemaal rare strepen erdoor heen. Ik heb nu andere beta drivers geprobeerd, de 67,02 en nu lijkt het te werken. Maar weet je dan wat page_fault_nonpaged_area betekent. Daar snap ik niks van. Of heeft dit gewoon met de drivers te maken.

Kan diverse oorzaken hebben :

Klik

Advies : begin eens met het deinstalleren van de videokaart en installeer 'm daarna eens "clean" met een lagere Detonator.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan