flight simulator ,, tanken??

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0220

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2007
hey,
weet iemand hoe ik kan tanken in flight simulator 2004?
want ik wil weleens van schiphol naar zuid-afrika vliegen maar dan raakt mijn benzine steeds op :(

Gokje hoor, maar bij "echte" vluchten maken vliegtuigen een tussenstop op een ander vliegveld om te tanken.

Aangezien dit een simulatie betreft lijkt het me dat je dat hier ook moet doen.

Gokje hoor, maar bij "echte" vluchten maken vliegtuigen een tussenstop op een ander vliegveld om te tanken.

Aangezien dit een simulatie betreft lijkt het me dat je dat hier ook moet doen.

ik heb een keer geland maar ik kon niet vinden hoe ik moest tanken

Elk vliegveld heeft een geel "refuel icoon" ergens op het platform staan, rijdt daarop en de tank zit weer vol......

Dat is trouwens een flink eindje vliegen... zelfs met een 747 [laatst weer [echt] gedaan]... en zodra je de rand van de woestijn bereikt tot iets ten noorden van Zuid Afrika is er ook geen ATC meer [verkeersleiding]. In het echt vliegen ze dan met alles aan wat maar aan buiten verlichting kan branden [landingslichten enz.] om elkaar toch een beetje tijdig te zien......... have fun!

ja ik ben wel al na spanje gevlogen en dat soort dingen ma ik wist niet hoe ik moest tanken ik ga het nu proberen , ff van schiphol naar maastricht vliegen ofzo

Oh, ik vergat nog een klein [maar belangrijk] detail... als je op het "fuel station" staat, moet je wel de "parking brake" inschakelen, anders gebeurt er niets....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan