Flight simulator X

Status
Niet open voor verdere reacties.

Scary

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Berichten
344
hallo, ik heb FS X gedownload als een ISO bestand.
nouw doe ik altijd als ik een iso bestand heb hem gewoon uitpakken met winrar, installeren en crack erover heen.
dit keer ziet het er alleen anders uit en ik snap het niet:

naamlooswt3.jpg





weet iemand iets?

grts Scary
 
Heb je al die install bestandjes al een keer geprobeerd te openen en kijken of 1 ervan de install is. Dat doe ik altijd met gewdownloade spellen. En kijk ook ff wat er in die zip bestandjes zit
 
Heb je al die install bestandjes al een keer geprobeerd te openen en kijken of 1 ervan de install is. Dat doe ik altijd met gewdownloade spellen. En kijk ook ff wat er in die zip bestandjes zit


ik heb alle instal bestandjes gedaan maar geen van allen is goed, in de zip bestandjes zitten alleen maar hoderden kleine bestandjes.

Kan het niet het MCL bestand zijn maar dat die dan beschadigd is?
 
Hoe groot is die map in z'n geheel. Misschien is die niet hellemaal compleet omdat het een gigantisch spel is van iets van 15 GB. Misschien ontbreken er een paar bestandjes
 
Hoe groot is die map in z'n geheel. Misschien is die niet hellemaal compleet omdat het een gigantisch spel is van iets van 15 GB. Misschien ontbreken er een paar bestandjes

ik weet ook dat je 15GB aan vrije schijfruimte moet hebben..het spel is: 12.2GB
zou ik dan iets misse?
 
Nee, ik denk niet dat je dan iets mist, want als je het spel installeert word het altijd groter.
En wat is het bestandstype van die kleine bestandjes. Misschien moet je ze wel met Deamon tools openen en dat MCL bestand ook
 
Laatst bewerkt:
Ik weet wel zeker dat je iets mist. Het bestand fsx.exe bijvoorbeeld zie ik niet staan.

P.S. Is dit forum wel bedoeld voor vragen over illegaal gedownloade spellen?
 
Ik weet wel zeker dat je iets mist. Het bestand fsx.exe bijvoorbeeld zie ik niet staan.

P.S. Is dit forum wel bedoeld voor vragen over illegaal gedownloade spellen?

Daar staat genoeg over in de huisregels.
Ik blijf het ook niet correct vinden, omdat je door hulp te geven, mensen aanzet om dit vaker te doen, maar goed, het mag blijkbaar wel.
 
Ik heb het spel werkend.

Met dvd decrypter de iso branden Je krijgt dan 2 dvd.s
dvd 1 in de pc en hopla hij gaat installeren. Hij vraagt vanzelf om dvd 2.
Even goed lezen wat er staat over de map razor1911 en dan gaat het vanzelf.

grt

Martin
 
Ik heb zo'n zelfde probleem, ik heb geen map razor1911. zou je die naar mij kunnen sturen via E-mail?

laat het even weten via een persoonlijk bericht en ik geef je mijn e-mail adres.

alvast bedankt!!
 
Ik heb zo'n zelfde probleem, ik heb geen map razor1911. zou je die naar mij kunnen sturen via E-mail?

laat het even weten via een persoonlijk bericht en ik geef je mijn e-mail adres.

alvast bedankt!!
1. cracks via Helpmij vragen is niet toegestaan.
2. je kunt geen prive bericht sturen, als je geen verenigingslid bent
3. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic.
4. de topic is van 2006 dus niet recent meer.
5. ik voorzie de topic dus van een mooi slot.
slotje3ab3.png
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan