Flight Simulator X

Status
Niet open voor verdere reacties.

karimbizid

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2006
Hallo Allemaal,

Ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie mij daarbij kunnen helpen.
Ik ben een grote Flight Simulator fan en heb dus ook
gelijk Flight Simulator X gekocht toen hij uitkwam.

Ik had geen enkele twijfel of hij het wel zou doen op mijn pc, omdat ik net een week een nieuwe pc in huis had (Dell Dimension 5150).

Ik heb bij thuiskomst snel het spel geinstaleerd (wat trouwens ook niet verassend snel ging) en ben na de installatie geschrokken.

Het spel stond nog ingesteld op lowest detail en werkte nog niet lekker:(
Hij is veel te langzaam, het vliegen gaat als een stomme film.

De systeemeisen zijn:
256 mb geheugen bij windows xp sp2 (ik heb 512mb)
Processor 1.0 GHz (ik heb 3.0 GHz)
Hard drive 15 GB (heb nog 80 gig over ofso)
bij other staat Direct X 9 hardware compatibility. (heb ik natuurlijk ook)
video card 32 mb (ik heb 128 mb)

Waarom doet Flight Simulator X het niet op mijn PC?:(
Ik heb alle systeemeisen.

Alvast Bedankt:thumb: ,
Karim

Flight Simulator X is een heel zwaar spel, en op 128 MB van je videokaart zal ie niet goed gaan lopen. Zelfs op hele goede systemen speelt ie soms niet lekker of niet op hoge instellingen.

bij mij is de download tijd 1 uur en 6 minuten en gebruik draadloze internet

EDIT

met 36 mbps

Een trial of echte versie maakt niks uit: het is gewoon een heel heel zwaar spel, en bij veel mensen loopt ie niet lekker of niet op hoge instellingen.

Systeemeisen zo laag vind ik een beetje misleidend, zo lijkt het of je het spel redelijk kan spelen terwijl dat niet echt zo is.

Wat sowieso helpt voor het spelen is alle programma's en onnodige processen stopzetten.

Het is toch wel raar dat er bij systeemeisen een videokaart van 32 mb staat en jij nu zegt dat er een van 128 mb nog niet eens voldoende is. Dit is toch wel een groot verschil hoor.

Het is toch wel raar dat er bij systeemeisen een videokaart van 32 mb staat en jij nu zegt dat er een van 128 mb nog niet eens voldoende is. Dit is toch wel een groot verschil hoor.

Er is een verschil tussen voldoende en goed kunnen draaien.
32 MB staat bijna bij elk spel, maar is het ook goed?
In de meeste gevallen is het antwoord nee. Is het voldoende: ja.

128 is ruim voldoende, maar om het goed te kunnen draaien is gewoon een betere nodig.

ik denk dat flight simulator goed draait met een videokaart van 1 gb we hebben er 1 op de locale pc met 1 gb en daar draait ie perfect ( de demo die had ik net ff gedownload maar op me eigen laptop 64 mb videogeheugen draait ie ook gewoon perfect geen happeringen bijv. in het beeld alleen na 3 uur spelen maakt niet uit welk spel gaat ie op mijn laptop wat langzamer lopen

Een zwaar spel kan ook goed draaien, op op lagere kwaliteit.
Waarschijnlijk draait ie op 64 MB goed op Low of Very Low instellingen.

Videokaart met 1 GB is natuurlijk altijd lekker.

geen idee waar ie op draait hij vliegt goed gewoon goed beeld je ziet alls ook gewoon goed heb nergens last van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan