Flight Simulator X

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderkorf16

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
Berichten
126
Hallo,

Ik heb een Geforce 7800 GTX, 3.0 ghz dual-core, 2 gb ram, een 19 inch monitor. Kan iemand mij vertellen waarom FSX niet goed draait bij mij, zelf als ik alles op zijn laagst zet, stottert hij (en dan ziet het er niet uit, want dan zijn er geen bomen, gebouwen wat dan ook). Mijn PC draait op vista ultimate.
Nu heb ik al wat zitten klooien dat elk proces, behalve Flight Simulator, op 1 cpu draait, en dat FSX op allebei draait, dat die ene zich dus helemaal kan focussen op FSX, maar het werkte dus niet.

Heeft iemand ook dit probleem en is het opgelost, mag ik het dan ook weten :love:
 
Hallo,

Ik heb een Geforce 7800 GTX, 3.0 ghz dual-core, 2 gb ram, een 19 inch monitor. Kan iemand mij vertellen waarom FSX niet goed draait bij mij, zelf als ik alles op zijn laagst zet, stottert hij (en dan ziet het er niet uit, want dan zijn er geen bomen, gebouwen wat dan ook). Mijn PC draait op vista ultimate.
Nu heb ik al wat zitten klooien dat elk proces, behalve Flight Simulator, op 1 cpu draait, en dat FSX op allebei draait, dat die ene zich dus helemaal kan focussen op FSX, maar het werkte dus niet.

Heeft iemand ook dit probleem en is het opgelost, mag ik het dan ook weten :love:

Processor affiniteit moet je niet zomaar verklooien, dat heeft vrij weinig zin. FSX is Microsoft, dus zou goed moeten werken met windows.

Heb je overal de juiste drivers wel van. Ben je spyware / virusvrij?
 
Ik vrees dat het aan Vista ligt.
Mijn configuratie is vele malen minder als die van jou en hij draait hier pico bello.
Maar dan wel op XP.
 
nee geen virusse/spyware, en op xp had ik ook dat probleem. Ik had ergens gelezen dat die FSX sp1 ook dual-core ondersteunt, die downloaden dan maar ?
 
Ik vrees dat het aan Vista ligt.
Mijn configuratie is vele malen minder als die van jou en hij draait hier pico bello.
Maar dan wel op XP.


FSX draait goed onder vista.

Voer het programma eens uit als adminstrator.

Controleer je DRIVERS (2e keer) want als je onder XP ook al problemen had, dan vermoed ik dat je mobo-chipset niet goed geinstalleerd is, of incompleet.
 
Ik heb op dell.nl gekeken, en alleen voor mijn bios was er een nieuwere driver, voor de rest niet. Maar die mobo-chipset, 1) wat is dat? 2) Waar vind ik daar drivers voor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan