flikkerend beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvdding92

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2009
Berichten
37
hallo iedereen,

ik heb een probleem met mijn beeldscherm. ik heb een beeldscherm bij de media markt gekocht het is de syncmaster 2223nw. ik had eerst een de geforce 9400 videokaart alles werkte normaal. omdat ik de kaart de sloom vond want ik speel best veel spellen. heb ik een andere kaart gekocht de hd 4870 sapphire toxic van 1 gb. die had ik geinstalleerd enzo oude drivers weg nieuwe geinstalleerd. het gebeurde niet gelijk dat flikkerende scherm daar ging een tijdje overheen voordat ik het kreeg. ik naar de winkel vragen, die zeiden dat het aan mijn scherm resolutie lag. maar die stond gewoon op 1680 x 1050. ik dacht als ik hem nou lager zet misschien is het dan weg. ik had hem toen op 1600 x 1200 gezet, toen was het inderdaad weg. maar toen zag mijn beeld er niet meer uit zwarte rand bij de start balk enzo, de resolutie klopte dus gewoon niet. het trillen zie je goed als je naar de letters kijkt, als ik aan het gamen ben is het weg. het trillen is niet constant af en toe begint het dan gaat het weer weg. ik heb het wel minstens 1 keer als ik op mijn pc zit.

mijn vraag is dus hoe kan ik dat trillende scherm oplossen zonder dat de resolutie verkeerd moet staan?

met vriendelijke groet,

david dingemanse.
 
Configuratiescherm->Persoonlijke instellingen->Beeldscherminstellingen->Geavanceerde instellingen->Tabblad beeldscherm-> Pas je hertz aan.
 
Geen probleem! Daar ben ik (wij) voor hé!!!!!!!!
Altijd blij te horen!

Succes!:D
 
ooops,

ik dacht dat het opgelost was maar het is nog steeds. voor een paar uur was het weg maar daarna kwam het weer terug.

heeft iemand nog andere oplossingen.

mvg,

david
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan