flikkerend/golvend beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

pejola

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2005
Hallo,

Ik heb gisteren de C-schijf opnieuw geïnstalleerd, alles ge-update en alles doet t prima, behalve:

Het beeldscherm golft mee bij scrollen,dus hobbelt er achter aan,en je wordt ook dizzy van de strepen op het scherm.
Ik heb na installering van de C-schijf wel het scherm moeten bijstellen omdat het beeld teveel naar links was gegleden zeg maar.
Mijn videokaart is:SiS 315 Integrated..

Bij het opnieuw installeren van een spel wordt ook de volgende melding gegeven:
"er is een probleem opgetreden tijdens het kopieren van het bestand:
H:\data\audio\music\HeadAuto.asf.
Heeft dit ook te maken met de videokaart?
Mijn audiokaart is: Analog Devices AD1980 @ SiS 7012 Audio Device

Ik hoop dat de vraag duidelijk is.
Alvast bedankt!!

Je zal de videokaart driver nog moeten installeren, dan is het "golven" over. Dat andere heeft met je geluidskaart te maken, daar zul je ook nog een driver voor moeten isntalleren. Installeer ook de moederbord drivers.

reactie

ik heb geen losse video of geluidskaart,en het moederbord zit gewoon in de pc,daar heb ik niks mee gedaan...
ik ben bang dat ik niet verder kom,ik heb op de SiS-site een videodriver geprobeerd te installeren maar dan krijg ik een heel blokkerig scherm met vreemde kleuren,dus dat is ook niet hetgeen ik nodig heb blijkbaar.
ik weet t niet meer...

Het moederbord zit altijd in de pc. Als je alles onboard hebt, zul je toch de cd-rom van het moderbord moeten gebruiken, daar staan dan de drivers op. Je kan ook even op de site van de moederbord fabrikant kijken voor de drivers, als je de cd-rom niet meer hebt.

gelukt

via de site van het moederbord heb ik de drivers kunnen down-loaden en upgraden zeg maar,bedankt!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan