flikkeringen in scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter apen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

apen

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2010
hallo allen,

ik heb sinds kort flikkeringen op scherm 1 van mijn 2 schermen dia aan mijn desktop hangen. het switchen van poort op videokaart of het opnieuw installeren van de drivers van videokaart of beeldscherm maakt geen verschil. op scherm 2 komt het niet voor, en het is ook niet constant. scherm 1 werkt op Full HD en scherm 2 op 1440 x 900. scherm 1 is een een samsung syncmaster e2220 en scherm 2 een onbekend type medion. beide zitten met VGA kabel een een DVI verloopje op mijn videokaart aangesloten. mijn videokaart is een ATI 5870. kan ik er dan van uitgaan dat dit puur aan mijn beeldscherm ligt. (ook andere kabel en ander verloopje geprobeerd.)

mvg en alvast bedankt,

apen

bijlage: dit gebeurt er steeds
Knipsel.jpg

Laatst bewerkt:
Simpele testmethode heb je nog niet overwogen? De schermen qua aansluitingen omwisselen?

schermen heen en weer gewisseld zonder een kabel te wisselen en nu staat het weer zoals ervoor en op een of andere manier heeft het probleem zich nu naar scherm 2 en is er op scherm 1 niks aan de hand.

Begrijp ik je nu goed, je hebt gewisseld en daarna de boel teruggezet zoals het stond en nu alles weer aangesloten was zoals je in bericht 1 schreef, heeft het probleem zich naar het andere beeldscherm verplaatst?

Laatst bewerkt:
zonder de kabels te wisselen, door binnen windows het scherm te wisselen, en daarna weer normaal terug te zetten. zit het probleem nu op scherm 2 in plaats van 1.

Dan wordt het mogelijk tijd om het een en ander eens op te frissen met een hernieuwde (driver) installatie en / of de dubbele beeldscherminstellingen eens te herstellen naar een enkel scherm en daarna opnieuw op te starten?

nieuwste gedownload en geinstalleerd met eerst 1 scherm en daarna 2e erbij geconfigureerd. probleem doet zich op het moment niet voor dus ik ga ervan uit dat het opgelost is.

bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan