Flink oplopende prijs intern geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stormbreaker

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Beste leden,

Ik zie op diverse computersites steeds hogere prijzen voor intern geheugen. Het prijsverloop van Alternate laat bijvoorbeeld mooi zien hoe de prijzen hoger worden. Geheugen waarvoor ik in december 2012 €48 betaalde is nu al bijna €68. Hierover hoor ik niemand over. Is dit normaal aan het begin van het nieuwe jaar? Ik vind het prijsverschil net iets te groot om het aan de eindejaarsaanbiedingen te doen liggen.

Was het artikel ontlopen alhoewel ik de laatste tijd regelmatig op Tweakers.com kijk. Wat jammer dit gebeurd natuurlijk, we komen zo in een vicieuze cirkel terecht want hoge prijzen schrikken mensen verder af en dan kopen er nog minder mensen intern geheugen en wordt het geheugen nog duurder. Op een gegeven moment zullen ze het geheugen wel weer goedkoper maken of stoppen met de producties van een aantal series. De keuze verkleinen werkt vaak want daardoor zijn mensen gedwongen duurder geheugen te kiezen, als je goedkope maar kwalitatief goede series weghaalt. Daarna maak je als fabrikant een tijdelijke en aantrekkelijke actie en dan hapt men weer toe. Hopelijk werkt deze filosofie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan