flipper/gokkasten

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickt

Meubilair
Lid geworden
25 mrt 2001
Wie kan deze flipper/gokkasten aan de praat krijgen?
Zoja, dan wil ik het ook weten.

Greetz Patrick

Heb je eerst de emulator geinstalleerd? Daar zit een txt file bij voor beginners hoe je het moet doen. Ik heb de flipperkast niet getest omdat het downloaden zo erg langzaam gaat.

kijk maar eens op www.fruity.nl en daar staan alle instrukties plus een kast of 60 aan fruitautomaten en flippers !! met en forum waar je alle vragen kunt stellen !

Alvast bedankt. Ik ga het proberen, wanneer het niet lukt laat ik wel wat van me horen.
Lijken me echt leuke fruitautomaten.

Greetz Patrick

Ze zien er inderdaad heel erg leuk uit. Alleen dat met die emulator vind ik er een beetje ingewikkeld uitzien. Dat is jammer. Als het er wat makkelijker uitzag was ik nu ook aan het flipperen:D

Het is echt makkelijk je download voor de fruitautomaten de emulator m1a en dan kies je de barcrest machines download er een paar unzip ze of unrar maak een map aan met kasten elke kast die je download stop je weer in een eigen map onder kasten, je start de emulator kies dan voor open selecteer een kast dubbelklik wacht tot die is opgestart en dan met je muis geld in de gleuf en ga dan op de start knop staan en gokken maar !! Echt gaaf ik heb inmiddels alle kasten op mijn pc staan (speel ze al ruim een jaar) zeer verslavend ..

Het werkt nu wel, al is het zeer traag. Heb een P4 1,2 Ghz. Kan ik wat instellingen veranderen?

Greetz Patrick

ga na configuration en zet de delay lager je kan die instelllen tussen de 0 en 900 ik heb hem altijd op 0 staan.

Oke thnx. Nu werkt het prima. Alleen uitbetalen doet ie niet, dan krijg ik een foutmelding. Heb je hier ook een opl. voor?

Greetz Patrick

Moet je de buisen ff vullen ! oftewel bijvullen als je links boven kijkt onder start staat er refill klik die aan en dan knaken pleuren in dat ding !! maar ga anders bij www.fruity.nl een in het forum snuffelen staan genoeg tips en tricks in (oja met f9 haal je die balk weg) en de kast kan je ook met de spatie balk starten !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan