flipping book met axmag

Status
Niet open voor verdere reacties.

nathalia174

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2007
ik heb een flippingbook gemaakt met axmag

nu staat er rechtsboven "powered by axmag"

weet iemand hoe ik dat weg kan halen??

de brochure kun je zien op www.subirdatos.es

groetjes nathalia

Hoi nathalia,
Tja, ze hebben dat verwerkt in hun swf-bestand bij de gratis of probeer-versie, daar kan je helaas niet bij komen in de html om deze reclame te wissen (als dat al zou mogen vanwege de gebruiksvoorwaarden van aXmag).
Limitations of the Free Trial Version:
* aXmag logo on top left corner
* aXmag watermark and hyper link
Note: The commercial licenses don't have these limitations.
(www.axmag.com/download.html)
De koop-versie kost maar liefst $ 380,00/user ... :confused: (www.axmag.com/price.html).

Nu zou ik jou of de opdrachtgever niet aanraden om dat geld hierin te investeren, om een aantal redenen, o.a.:
  • Een pagina met alleen een flash-folder wordt niet gevonden door Google, want er staat geen woord tekst in dat door de Google-bot gelezen kan worden.
  • Bij eerste oogopslag ziet zo'n pagina er wel aardig uit... zolang je niet wilt weten wat er in deze brochure staat. Want de tekst is volstrekt niet te lezen. Je moet 3 of 4x op "zoom" klikken voordat het leesbaar wordt. Maar dan is de pagina zó groot geworden, dat je continu moet verplaatsen (zowel links-rechts als boven-beneden) ... met de muis (!), want scrollbars zijn er niet. Dat maakt de pagina puur ontoegankelijk.
  • Dat je een paginahoekje van de brochure met de muis kunt verslepen, om zo te bladeren in de brochure: dat zullen maar weinigen doorhebben, en het kunstje gaat gauw vervelen. Na drie keer ga je gewoon de pijltjes-knoppen gebruiken, dat is veel handiger en sneller.
Mijn advies zou eerlijk gezegd zijn: niet op deze manier doen, kost veel geld en levert weinig op.
  • Beter is m.i.: gewoon een pdf van maken, zodat de bezoekers van boven naar beneden door de pagina's van de folder kunt scrollen.
Het "3D omslaan" en het "hoekje vouwen" zal niemand missen: want het gaat om de inhoud van de brochure waar de bezoekers nieuwsgierig naar moeten worden. Alles wat daarvan afleidt, betekent minder lezers = minder klanten.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan