Floating text nep-pop-up op html pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.

radicalgamer

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2010
Beste helpmij-ers :p

//Ik heb eerlijk gezegt geen idee of dit hier hoort, maar aangezien de pagina zelf nu in html is en ik niet weet wat voor taal dit gebruiken moet... als het verkeerd staat vraag ik of de moderator het even op de juiste plek zou willen zetten ipv te verwijderen.

Mijn vraag:
Ik heb een website, deze is grotendeels in html en dus .htm/.html bestanden.
Nu wil ik op een pagina, behalve de al bestaande content ook een soort pop-up maken.
Nou wil ik geen echte pop-up, maar ik wil dat de gebruiker op de pagina komt en dan de pagina ziet, die dan fade en dat er dan een achtergrond met text te zien komt.

Dit 'sub schermpje' zoals ik het maar even noem... zal dus een text moeten kunnen tonen.
Ik weet niet of jullie begrijpen wat ik bedoel, ik zoek nu naar een website waar dit gedaan word en hoop een link te kunnen posten.

Voorbeeld:
Windows Live mail, soms krijg je terwijl je browsed op Live mail (ook wel hotmail) dat het scherm donkerder en komt er een text middenin te staan waarin bijvoorbeeld gevraagd word mee te doen aan een onderzoek over hotmail en verbeterbare dingen.

Zoiets wil ik dus ook...

Hopend dat iemand een beetje begrijpt wat ik bedoel ondanks dat het een beetje onduidelijk is :rolleyes:, ik zoek nog naar een website die zoiets heeft.

Met vriendelijke groet,

Robin

EDIT:
Ik heb een soort voorbeeld gevonden:
http://visuallightbox.com/lightbox-mac-style-demo.html?affid=1127
Hierbij gebruiken ze foto's, wat ik wil is dat ipv de foto, er dus text staat op bijv. zo'n zelfde achtergrond.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan