Floppy disk(s) fail (40), Audio cable not connected bij opstarten.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Xyam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb cd/dvd niet staan

alleen deze

diskette drive
hard drive
optical drive
usb- fdd
usb-zip
usb-cdrom
usb device
integrated NIC
disabled

ik heb voor die tweede optical drive gebruikt en ik heb nog steeds deze van floppy....

De floppydrive kabel nu al eens gecontroleerd?

ik heb floppy failed kunnen wegdoen

ik heb het zo gedaan: (maar ik wil weten of dit iets slechts voor mijn computer is dat ik gedaan heb)

bij het advanced tablad heb ik bij integrated peripherals, drive A in de plaats van 1,44, 3.5 in. het op none gezet

zou dit slecht voor mijn computer zijn

maar het normale aanmeldingsscherm is nog altijd zwart , kan iemand me daar mee helpen??

Wat ik begrijp is dat je Windows helemaal niet opstart,wat vreemd is dat je geen error krijgt (diskfailure o.i.d.) of start hij wel op en is alleen de achtergond zwart? Krijg je wel je taakbalk e.d. te zien??

hij start correct op en bij het normaal voorziene aanmeldingsscherm zie ik alleen maar een zwart scherm waarbij ik alleen maar de muis kan bewegen maar het toetsenbord staat ook aan

Heb je daar wel de goede driver voor gedownload en is dat slot van die kaart wel geactiveerd in het Bios?

Ik heb het kunnen oplossen door gewoon naar F8 te gaan en daar iets genomen van geavanceerd maar weet juist niet meer wat ( was het aan het uitproberen) en opeens mijn aanmeldscherm stond daar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Allesinds bedankt voor jullie moeite om mij te helpen!!!!!!!!!!!!!!

Fijn dat 't opgelost is. :thumb:
Zet je vraag ff op opgelost,bovenaan de site in de blauwe balk.

Laatst bewerkt:
@Xyam: Ik heb al je berichten weer zichtbaar gemaakt. Het is niet de bedoeling na 2 jaar jouw berichten te verwijderen. De logica uit het topic is dan immers geheel weg. Tevens is het voor anderen evt als naslagwerk te gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan