floppydrive

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene2002

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2002
hallo me floppy drive werkt niet onder xp,onder ms dos werkt ie wel weet iemand waar aan het kan liggen .

bvd
rene

Geplaatst door rene2002
hallo me floppy drive werkt niet onder xp,onder ms dos werkt ie wel weet iemand waar aan het kan liggen .

bvd
rene

Kan je de foutmelding geven. inieder geval iets duidelijk zijn.

Krijg je een foutmelding of iets dergelijks te zien, wanneer je de diskettedrive gebruikt?

ik heb verschillende diskette`s geprobeert, ook van fabiekanten die kan ik wel onder dos lezen, maar onder xp krijg ik de meldingen wilt u de diskette formateren ,
klik ik op ja zegt xp kan niet formateren en dan loopt ie vast

Geplaatst door rene2002
ik heb verschillende diskette`s geprobeert, ook van fabiekanten die kan ik wel onder dos lezen, maar onder xp krijg ik de meldingen wilt u de diskette formateren ,
klik ik op ja zegt xp kan niet formateren en dan loopt ie vast

Is de diskette niet beveiligt? (schuifje rechtonder ff omhoog zetten)

Ik heb dit probleem ook zelf welles gehad. Xp pakt de diskette niet, maar een pc met 98 wel. Weet ook zo niet wat dit is.

Is de floppy wel te bereiken in het station en kan je die progamma's openen of copieéren.

onder ms dos kan ik alles met de floppy doen lezen formateren maakt niet uit wat in xp ziet ie het gewoon niet

Oké ga naar apparaatbeheer en verwijder de floppydrive , start xp opnieuw op en windows komt dan met een melding nieuwe hardware gevonden en zal vervolgens de drivers gaan installeren.

Succes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan