Floppydrive

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berjos3

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Ik weet niet of dit onder Software valt maar ik heb geen flauw idee waar ik het anders neer moet planten.
Het lijkt er op alsof mijn floppydrive soms een eigen leven gaat leiden op bepaalde momenten; de laatste tijd begint het ding enorm te rammelen zodra ik bijvoorbeeld iets handmatig toevoegd (programma) aan mijn firewall AntiHacker van KAV; zodra ik het programma toestemming geef bevriest het hele beeld en gaat de floppydrive als een gek rammelen; er komt een bak geluid uit. Na een seconde of 4 niets en dan kan ik weer verder, ik heb het nog nooit eerder gehad en vroeg me af of dit normaal is? Ook bij andere handeling lijkt hetzelfde te gebeuren en komt er een bak geluid uit; ik zal eens bijhouden bij welke handelingen het allemaal gebeurd. Maar is dit normaal of kan dit verholpen worden als het een probleem is?

je zou je floppy kunnen uitschakelen
in het BIOS.
lost het probleem niet echt op, maar je bent
wel van het geratel af:confused:

:) Iets te grondige aanpak... :8-0: Ik vroeg me alleen af of dit hoort; heb 't eigenlijk nog nooit gehad.

Dat had ik ook. Niet alleen bij opstarten, maar ook bij bepaalde handelingen in verschillende programma's.
Nu heb ik er geen last meer van - zie bijlage. :)

Guus.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door maikel9
Dat is volgens mij geen xp
Dat heb je héél goed gezien. Dat is het onvolprezen Windows 98SE. :D
Ik zat inderdaad even niet op te letten. :o

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan