Flowares Collection

Status
Niet open voor verdere reacties.

vandenberg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2008
Berichten
4
Wie kan mij helpen aan het programmaatje van Flowares Collection, dit was een freeware programma dat werdt aangeboden door Flowares.
Ik werk hier nu een paar jaar mee en blijkbaar heb ik het programma weg geggooid gezien dat ik het niet meer kan vinden en dat is wel jammer want het was erg makkelijk.

Mochten jullie het toevallig hebben laat het dan even weten mijn msn is a_vanden_berg105@hotmail.com

Al vast bedankt.

Aad van den Berg
 
Wie kan mij helpen aan het programmaatje van Flowares Collection, dit was een freeware programma dat werdt aangeboden door Flowares.
Ik werk hier nu een paar jaar mee en blijkbaar heb ik het programma weg geggooid gezien dat ik het niet meer kan vinden en dat is wel jammer want het was erg makkelijk.

Mochten jullie het toevallig hebben laat het dan even weten mijn msn is a_vanden_berg105@hotmail.com

Al vast bedankt.

Aad van den Berg
En wat heeft dat met Access te maken dan??
 
access

Omdat dit programmaatje gemaakt is onder access vandaar dat ik hem hier ook maar heb neer gezet.

Zou anders niet weten waar ik hem had moeten plaatsen want zonder access draaid het niet.

Groet Aad
 
Dan laten we het even staan en kijken of er reacties komen.
 
sluiten heb hem onder algemene software geplaatst

Hoi, ik heb de vraag nog maar even onder algemene sofware geplaatst in de hoop dat iemand het nog heeft, onder acces geen reacties.

Deze mag gesloten worden of verwijderd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan