flt-wic.001 ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert94

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
heey, ik heb sinds kort het spel world in conflict gedownload via azureus, maar het bestand bestaat uit de files: flt-wic.001 tot flt-wic.087 weet iemand hoe ik deze files moet openen zodat ik het spel kan installeren???

heb je de extensies aanstaan? zo niet ga naar Extra>Mapopties>Tabblad weergave>Extensies voor bekende bestandstype verbergen uitvinken.

als het goed is zie je of die flt-wiv.001 .rar is of .zip. ik weet wel zeker dat het rar is. wss zie je niet met wat je ze moet openen, je zal waarschijnlijk winrar niet eens hebben. hier kan je het downloaden http://www.winrar.nl

k denk hjsplit. Klein progje die dat soort dingen kan openen. Met winrar zijn het meestal .rar bestanden of bijv. .r02 .r01

maare,klein probleem, onze computer waar het spel op staat word op het moment opnieuw geinstalleerd(k'log nou in op un andere computer) dus het spel ligt eraf maar ik download het wel opnieuw, maar nou is het punt ik had de optie van "extensies voor bekende bestandstypen verbergen" uitgevinkt zeg maar, maar nou kwam er nog geen extensie ofzoiets achter te staan er staat nou nog steeds flt-wic.001, en stel als ik het straks uitpak met winrar of iets dergelijks krijg ik dan nie gwoon un heleboel losse uigepakte bestanden???

na uit pakken maakt hij er waarschijnlijk een .iso van en die ga je dan branden op cd of dvd hangt ervan af hoe groot hij is,en dan installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan