FLV player op site

Status
Niet open voor verdere reacties.

5blabla5

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Laat ik eerst maar even duidelijk maken dat ik TOTAAL geen verstand heb van flash, en dat ik alleen weet dat je een flash player op je site kan zetten die flv files kan afspelen.

Ik wil graag een flv player die video's kan afspelen (bestandsnaam wordt uit de database gehaald), die geen watermerk heeft (omdat het een gratis script is). Het mag gewoon een simpele player zijn: pause, play, tijdsbalk, afspeeltijd, voledig scherm. Dus eigenlijk net zoals youtube. Het liefst zou ik ook een watermerk willen plaatsen in de player.

Mijn vraag is: Is er zo'n script (waar ik niet voor hoef te betalen)? Zo nee, hoe maak je die? :o

Alvast bedankt :thumb:

Hmmm, is niet helemaal wat ik zoek.. Ik zoek iets waarmee meerdere flv files zich kunnen afspelen doormiddel van variabelen ofzo...

Op de site van gotoAndLearn.com staat een goede tutorial (naast vele andere!) voor het maken van een custom FLV-videospeler, zelfs als je een noob bent. Je kan er ook de files van downloaden en alleen de grafische dingen (knoppen,layout) aanpassen. De tutorial zelf is verdeeld in 8 delen, maar zeker de moeite waard om te kijken (als je er wat van wilt opsteken): LINK HIER

Hoi 5blabla5,
Het mag gewoon een simpele player zijn: pause, play, tijdsbalk, afspeeltijd, voledig scherm. Dus eigenlijk net zoals youtube.
  • Heb je al overwogen de video's inderdaad weg te zetten op youtube, en ze dan met een ge-embedde youtube-player af te spelen? Dat scheelt alle player-perikelen (en spaart ook prettig op je bandbreedte). Of kan het niet op youtube: zijn ze groter dan 2GB of langer dan 15 minuten?
    (was: max. 10 minuten, maar is sinds kort, 1 aug. 2010, max. 15 minuten geworden, zie ook tweakers.net).
  • Voorbeeld alhier.
Het lijkt me geen bezwaar om voor de verschillende video's een functie playBestand('bestandsnaam'){...} aan te maken, zodat je met javascript een keuze kan maken uit een lijstje mogelijkheden.

Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan