Flyff internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollige

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Als ik flyff speel dan werkt mijn internet ineens niet meer, het valt na een minuut uit dan. Alt tab, en dan over het Inet icoontje muizen en hij doet het weer, maar tijdens het spelen niet. Volgens mij gebeurt dit bij alle fullscreens sppellen maar dat weet ik niet zeker...
groetjes

ad-aware er overheen gegooit, 2 bestanden gevonden en verwijderd, heb een kwartiertje kunnen spelen en toen kwam weer hetzelfde probleem.. ben nu opnieuw aan het scannen....:confused:

EDIT:
2 zelfde bestanden gevonden, en nu weer verwijderd. Dat word dus stoppen met spelen....

ad-aware er overheen gegooit, 2 bestanden gevonden en verwijderd, heb een kwartiertje kunnen spelen en toen kwam weer hetzelfde probleem.. ben nu opnieuw aan het scannen....:confused:

EDIT:
2 zelfde bestanden gevonden, en nu weer verwijderd. Dat word dus stoppen met spelen....

dat rare probleem heb ik ook gehad heb gewoon men pc opnieuw geinstalleerd hij werkt tot nu toe nog goed

dat rare probleem heb ik ook gehad heb gewoon men pc opnieuw geinstalleerd hij werkt tot nu toe nog goed

Werkte in het begin wel ja.. maar nu niet meer dus...
heb flyff niet meer opnieuw gestart maar heb met ad-aware toch na enige tijd weeer die 2 bestanden gevonden ! norton vind niks.... ccleaner heb ik ook al 2 keer gedraait..
Moet misschien onderhand maar eens verplaatst worden naar het spyware forum...

misschien met spybo - search and destroy ??

offtopic:

weet nog steeds het antwoord niet :o

OH sorry ik heb verkeerd gelezen.. ik d8 dat je opnieuw opstarten schreef... opnieuw installeren kan ik niet aangezien ik mijn winXP geleend had....

Had je dat probleem bij flyff? dan weet ik dat het echt daar aan licht.

Spybot S&D kon ik gisteren niet downloaden omdat ie continu uitviel maar ik ga het maandag opnieuw proberen, in het weekend en vandaag zit ik op een andere computer...

Spybot gerunt, 9 dingen verwijderd... maa rnogsteeds hapert het internet bij alles... en ik verw8 dat het weer terug komt....

misschien in de veilige modus spybot, ccleaner enz.. er over gooien ?

in de veilige modus worden niet alle programma's ingeladen, dus misschien ook de 2 bestanden niet.

en als ze niet actief zijn kun je ze misschien verwijderen,

niet geschoten is altijd niet raak :thumb:

Ok. en hoe kom ik okalweer in veilige modus? f5? ga ik meteen proberen!

Fijn als je geen windhoos hebt :p
Die heb ik geleend, en teruggegeven ;)

boefje ;) , maar met de F5 moet het ook lukken toch ?

euhm, anders weet ik het zo niet.
moet ik anders vanavond uitproberen als ik thuis ben.

boefje ;) , maar met de F5 moet het ook lukken toch ?

euhm, anders weet ik het zo niet.
moet ik anders vanavond uitproberen als ik thuis ben.

Ik reageer eerder al want ik ben vanmiddag al thuis :p

en boefje, ik heb het netjes gevraagd ;)
Ik heb ook niks van een beveiliging hoeven te omzeilen dus ik vind het wel best zo :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan