FM 2008 Crash Dumps

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul_United

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Hallo,

In het derde seizoen van Football Manager 2008 valt mijn spel opeens uit en komt er iets over crash dumps in beeld te staan. Elke keer als ik het spel opnieuw opstart komt het op het zelfde moment terug. Ik ben al een keer helemaal opnieuw begonnen maar nu heb ik het weer in het derde seizoen! Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Alvast bedankt,

Raoul Uitenbogaardt

'k heb even wat rondgeneusd, maar je bent niet de enige met dit probleem. Ik lees dat men met smart wacht op fix/update : 8.0.2 Kan het kloppen dat die eraan zit te komen?

'k heb even wat rondgeneusd, maar je bent niet de enige met dit probleem. Ik lees dat men met smart wacht op fix/update : 8.0.2 Kan het kloppen dat die eraan zit te komen?

en de patch 8.0.2 is nog niet uit;)

ik zal het niet weten
maar als je deze site www.manutd.nl in de gaten houdt dat is een top site voor fm
daar staat het wel op als hij uitkomt en op het forum staat waarschijnlijk ook wel iets over die crashdump van jouw

Fix

Had ik eerst ook tis te fixen met een crack namelijk de hatred crack, ik had echt veel savegames tot 5 dec. 2009 die vastliepen. Ze doen et nu allemaal weer:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan