fm transmitter plantronics K100

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spiesse

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2011
ik heb me dit weekend de plantronics k100 aangeschaft (bluetooth kit voor auto).

één van de mogelijkheden is om geluid van gsm (muziek, gps) op de boxen van mijn wagen (peugeot 207+) af te spelen.

via een knop kan ik op de k100 een radiofrequentie selecteren. Als ik de autoradio dan op dezelfde frequentie afstem hoor via mijn boxen muziek en gps...

bij een binnenkomend telefoongesprek stem ik de radio af op de specifieke frequentie en dan kan ik bellen. Na beëindigen van het gesprek stem ik dan terug af op bv mnm en heb ik terug radio.

Bij gps is dit hetzelfde principe. Het enige nadeel is dat tussen de gesproken instructies van de gps ik niks van muziek heb.

Weet iemand raad om dit bv te omzeilen? Dat ik naar mnm blijf luisteren en dat bij een gesproken instructie van mijn gps automatisch de muziek stiller gezet wordt (faden) en dat de instructie hoorbaar is.

Ik heb geen aux-ingang op mijn ingebouwde radiospeler.

Ik heb ook al zitten denken om de koptelefoon in te schakelen op gsm en zo naar radio te luisteren en deze te transmitten naar de frequentie van de k100...

Ik ben benieuwd of hier meer mee te doen is...

Groeten
Spiesse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan