FMD bestand openen /bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden
Ik heb wat MFD bestanden op mijn laptop staan die zou ik willen bekijken en eventueel willen bewerken als dat kan Ik weet waar ze vandaan komen
Ik heb al op het net gekeken maar ik vertrouw deze niet helemaal Je moet deze via allerlei toestanden dowloaden
Heeft iemand een tip waar ik deze vertrouwd kan downloaden ?
e de waele
 
Er zijn meerdere programma's die de MFD extensie gebruiken, dus zonder dat je erbij verteld welk programma je zoekt is daar weinig over te vertellen.
 
Laatst bewerkt:
De titel van je posting zegt: FMD bestanden, je posting zelf zegt: MFD bestanden.

Niet dat ik je kan helpen, maar lijkt me handig als je even duidelijk doorgeeft welke extensie van die bestanden je nu eigenlijk bedoelt...

M.b.t. het tweede deel van je posting: Als het over illegale films en/of software gaat kunnen we sowieso geen links verschaffen, want dat is verboden vanuit de voorwaarden van het forum...

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Hallo
Het zijn bestanden afkomstig van een yjamaha kyboard een het zijn zeker MFD bestanden
en zijn dan waarschijnlijk muziek bestanden denk ik zelf
e de waele
 
Hallo Tijs
Het is inderdaad een MFD bestand
Kan ik de titel nog veranderen ergens anders gaat iedereen de fout in bedankt nog
e de waele
 
Een gokje: Lijken me Music Finder Database bestanden.
Als je bij je Yamaha het programma Music Finder (of een variant) bijgeleverd hebt gekregen zou je ze moeten kunnen editen, zie deze link

Lijken me overigens bestanden die presets laden in je keyboard.

Tijs.
 
Tijs
dat klopt precies wat jij zegt
Ik wil deze bestanden op mijn laptop bekijken deze staan nu op mijn USB weet u misschien of daar iets voor is
e de waele
 
Weer een gokje: hier staat een programma gelinkt dat je (m.i.) zou moeten kunnen gebruiken.
Downloaden, uitpakken en het dan uitgepakte installatie-programma starten.

Overigens zou ik denken dat Yamaha bij je keyboard ook al software levert waarmee je die FMD bestanden kunt editen. Heb je er geen software bij, kijk eens rond op de website van Yamaha.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Tijs
Dat ga ik zeker eens proberen
Ik kan ook eens kijken bij het keybord forum
alvast weet bedankt
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan