Fn-key werkt niet meer met anders combinaties?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lv215

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2011
Hallo,

Waarschijnlijk heb ik de software verwijderd die de Fn-key aanstuurt.
Ik heb al verder op deze site gekeken maar ik kan niet de goede driver(s) vinden voor mijn laptop.
Ik heb pas een Asus A72DR.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Groet, Lise.

Hoi,
32 of 64 bit?
Update: Heb je er geen driver-e/o software cd bijgekregen? Is idd vreemd dat ze maar 3 updates aanbieden en niet alle standaarddrivers e/o software v.h. besturingssysteem.
Probeer eens via de "support" tab op de site.

Laatst bewerkt:
Ah ik heb inderdaad een cdtje bij gekregen die ik nu ga uittesten.
Nog helemaal niet meer aan gedacht!

Dat zal ook wel goed zijn al had je alleen maar de software voor de FN-toetsen hoeven te doen.
Graag gedaan hoor en succes verder!

Het werkt nu wel weer, alleen nu staat alles er weer op terwijl ik alleen de software van de Fn-key wil hebben.
Weet u misschien hoe die software heet?

Hoe die software precies heet weet ik ook niet, iedere fabrikant heeft er een andere benaming voor (keyboardmanager, functionmanagement, controllmanagement o.i.d.) kan werkelijk vanalles zijn. Als je een progje wilt voor het verwijderen van andere meegeleverde/overbodige software dan is PcDecrapifier het juiste programma voor je.

Ik weet alleen niet welke ik moet verwijderen want er staat niet (keyboardmanager, functionmanagement, controllmanagement of iets wat er op lijkt.
Ik denk dat ik maar eens ga kijken wat ik wel en niet gebruik;)

Anders moet je ff aangeven wat er wél staat, hoofdzakelijk onder de programma's van Asus in de programmalijst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan