FN knop ASUS X53S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eva2610

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2012
Hallo!

Mijn FN knop werkt niet meer, ik kan het geluid niet meer met de toetsen harder of zachter zetten.

Ik heb vorige antwoorden op deze vraag gelezen maar kom er niet verder mee.

Wie kan mij nog een keer helpen?

Ik heb ook nog een vraag of de OS (:C) schijf en de DATA (:D) schijf.
Wat is het verschil?
En waar kan ik bestanden het beste op slaan?

Bedankt!

Groetjes Eva

je kunt de bestanden het beste op de data schijf opslaan

het OS C: schijf is voor windows bedoelt
probeer eens de window key op het toetsenbord in te drukken samen met een fn knop

Laatst bewerkt:
Als ik mappen op sla op de data schijf worden de letters blauw. Betekent dit iets?

Mijn fn knop werkt nog steeds niet. Bedoel je dat windowstekentje tegelijk met de fn knop?

Kan iemand me helpen?

Mijn FN knop werkt nog steeds niet in combinatie met het geluid.

Zit er miss iets los? Heb je hem al een keer eerder open gehaald?

En die 2 schijven (/C Schrijf en de /D Schijf) zijn 2 partities. Op de /C schijf moet je meer dingen installeren en in de /D schijf kan je meer foto's filmpjes en andere dingen opslaan (Die zal waarschijnlijk ook groter zijn)

kun je ook instellen dat die daar automatisch dingen opslaat? want mijn documentenmappen staat op de C schijf, of moet ik gewoon alles verplaatsen?

en de fn-knop zelf werkt wel, maar niet in combinatie met f11 en f12 waarmee je het geluid kunt regelen
ik heb laatst alle spelletjes die asus erop had gezet verwijderd omdat ik die toch nooit gebruikte, sindsdien heb ik allerlei problemen

Euhm.. Miss heb je software verwijderd ervan? Zou dat het kunnen zijn? Of heb je ook andere knoppen die niet meer werken in combinatie met de FN knop?

Nee verder werken alle knoppen in combinatie met de FN knop..

Ik heb alleen wat spelletjes weggegooid dus heel raar

Mijn windows verkenner reageerde ook heel vaak niet meer, dit heb ik opgezocht op internet en nu hersteld, daar las ik ook over een probleem na het verwijderen van spelletjes, maar heb verder niets gevonden over het geluid regelen

Euhm.. AL is nagedacht over een 'Master reset'? (Alles terug zetten naar de Fabriek instellingen) Als je geen bestanden wil kwijt raken, zet je bestanden die je moet installeren en fotos en videos en alles wat je wilt behouden op de /D schijf, reset je je computer, haalt hij alles weg. En dan heb je 99% kans dat hij het weer goed doet. Het hoeft niet, maar is miss wel een idee.

Hm ik hoopte eigenlijk op een simpele oplossing, ik wacht nog een tijdje af en zal ondertussen nog wat verder zoeken op internet

Mocht het dan nog niet over zijn dan zal ik deze oplossing overwegen

Dankje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan