Fn-knop uitschakelen/toewijzen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hulkenist

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Berichten
73
Hallo,
ik wil graag mijn Fn-knop uitschakelen, of nog beter zou zijn: een andere functie eraan toekennen (bijv. Ctrl)
De knop zit namelijk op de Ctrl-plek en ik vind het echt zeer hinderlijk.
Het beste zou dus zijn om er een Ctrl-knop van te maken (dan heb ik 2 Ctrl naast elkaar, ter grote van een 'reguliere' Ctrl-knop.
Mocht dit mogelijk zijn, dan is uitschakelen ook een goede optie.

Iemand een idee?
 
Ik denk niet dat dat mogelijk is, de Fn-knoppen zijn nl. niet softwarematig, maar hardwarematig geprogrammeerd.
 
Maar als je bijvoorbeeld je toetsenbord-instelling verandert van US naar NL of andersom, dan veranderen ook bepaalde toetsen, is het misschien niet mogelijk om anders zelf een toetsenbord-indeling te maken?
 
Bepaalde toetsen veranderen wel, maar dit zijn de toetsen die ook op toetsenborden voor desktops te vinden zijn. De fn- en F-toetsen staan vast. Er kunnen ook geen nieuwe toetsenbordindelingen gemaakt worden of bestaande aangepast worden.

Mijn laptop heeft overigens dezelfde indeling, die heeft fn ook vlak naast control.
 
Laatst bewerkt:
Oke, duidelijk verhaal.
Dan is dus de enige optie om gewoon de drukknop onder de toets weg te halen, dan doet-ie niks meer.
 
Maar als de F-toetsen het helemaal niet doen, en er zit geen F-Locktoets op het toetsenbord, hoe zet ik ze dan aan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan