Fn-knopje doet het niet - dus geen internet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larissie

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2006
Hallo,

ik heb even een vraagje.
Ik heb op mijn Asus-laptop een Fn-knopje. Hij zit linksonderin en heeft blauwe letters. Als ik deze indruk en bv. F9 indruk, kan ik mijn volume regelen.
En als ik dat knopje indruk en F2 indruk, dan kan ik mijn Lan-Verbinding in- en uitschakelen.
Alleen mijn probleem : Dat knopje werkt sinds gisteren niet meer.. Wat dus ook betekent dat ik mijn Lan-Verbinding niet meer aan kan zetten, en dus niet meer op internet kan.. :(
Weet iemand hoe/of ik dat knopje het weer kan laten doen??

Alvast bedankt,
Larissa.

Ik heb trouwens 2 van deze knopjes, dus het kan niet zo zijn, dat ik hem kapot gedrukt heb, want beide knopjes doen het niet.. En mijn laptop is ong. 1-2 maanden oud..

je lan verbinding kun je ook via je netwerkkaart in het configuratiescherm aanzetten.
Dus dat is het probleem niet.
Ik heb zelf een acer en moest voor de FN toetst de launchmanager installeren.
Deze stond op de cd die ik erbij heb gekregen.
Heb jij daar al gekeken...dus op de cd die je van asus hebt gehad.
Zo nee dan even kijken op de asus site.

Ik kan mijn netwerk zonder dat knopje níet aanzetten!
Want met dan Fn-knopje, kan ik de Lan-verbinding op mijn laptop inschakelen, zodat er een lichtje onderaan mijn laptop gaat branden, dat die Lan-verbinding ook werkelijk aanstaat..

En hij doet het sinds gisteren niet meer :confused: Zomaar ineens niet meer..
Maar ik denk dat ik dan beter maar even terug kan gaan naar de winkel? (er zit immers nog garantie op..)

Toch bedankt voor je reactie :thumb:

Mijn acer heeft ook nog een schakelaar voor de lan daar kan ik op dat oranje knopje drukken en dan doet die het wel of niet.
En ja garantie.....dan zeker terug met de klapdoos.:D

Ik ben vandaag even terug geweest naar de winkel. En wat bleek : de software die er eigenlijk op hoorde te staan van Asus, was eraf (heb ik waarschijnlijk per ongeluk verwijderd), dus daarom deden sommige functies het niet meer..
Maar gelukkig doet alles het weer helemaal, :thumb: en ik ben weer helemaal gelukkig :love:

dan ben ikook happy :D
zet de vraag dan nog even als opgelost.
rechts onderin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan