fn toets en geluid werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

maupie

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
74
Geen idee wat ik heb gedaan maar opeens werkt de combinatietoets Fn (de blauwe toets) met F10, F11 en F12 (die samen geluid aan/uit/harder zetten) niet meer. De toets werkt wel bv om het scherm helderder te maken. Ik heb een Asus laptop.

Ik heb onlangs een nieuwe directx geïnstalleerd maar misschien heeft dat er helemaal niks mee te maken.
 
Ik heb niets gedaan met het toetsenbord. Ik heb in msconfig een paar dingen niet laten opstarten maar dat later voor de zekerheid weer teniet gedaan (en computer weer gestart).
Ook heb ik bij de software een paar niet gebruikte programma's weggedaan. Maar die hadden niets te maken met Asus, windows of wat dan ook.
Ik heb wel het programma Mediaspeler Classic geïnstalleerd omdat die het opeens niet meer deed omdat er directx bij moest. Dat werkt nu wel weer.
Ergens heb ik misschien iets uitgeschakeld dat deze knop regelde. Ik kan die commando's echter niet vinden.
 
ik heb gekeken bij het maken van een sneltoets maar dan zou de F8 toets het geluid moeten kunnen regelen. Dat doet het dus ook niet.
 
tja. nu doet de toets Fn het opeens weer! (terwijl ik niks heb gedaan!!)
nou ja. gelukkig maar. We modderen weer vrolijk verder.
:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan