ik kreeg gisteravond ineens in beeld: 'kan windows verkenner niet vinden' dus ging dat ding de heletijd zoeken en uiteindelijk deed me pc het ineens weer maar toen was achtergrond verwijdert dus heb ik weer opnieuw ingesteld en hij zij opnieuw bedankt voor u aankoop van een asus product enz dat kreeg ik dus toen ik het net had gekocht maar nu ineens weer en sommige dingen waren dus gerest maar ik heb verder alles nog dus dat is klaar en goed.
maar...
Toen kwam ik er achter dat als ik 'fn' indruk en dan op geluid harder en zachter of mute dat dat het niet meer doet maar bijv het beeld zwart maken doet het nog wel met 'fn' en ik kan ook mijn toetsenbord niet meer oplichten met 'fn' weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
mijn laptop:
Asus N76V
voor meer informatie moet je het even vragen ik wil erg graag dat alles het weer doet
Mvg,
draity
maar...
Toen kwam ik er achter dat als ik 'fn' indruk en dan op geluid harder en zachter of mute dat dat het niet meer doet maar bijv het beeld zwart maken doet het nog wel met 'fn' en ik kan ook mijn toetsenbord niet meer oplichten met 'fn' weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
mijn laptop:
Asus N76V
voor meer informatie moet je het even vragen ik wil erg graag dat alles het weer doet
Mvg,
draity