fn toets werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

NLj0rd1

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2009
allen,

aller eerste prettige feestdagen want het is tenslotte nog kerst!!

nu dan mijn vraag:

op mijn nieuwe laptop doen de fn toetsen het wel/niet, scherpte van beeld werkt, rekenmachine werkt, geluid werkt niet > dit zowel harder zachter als stoppen,spelen.

nu is mijn vraag hoe dit komt?
ik heb via de asus site al wat gedownload wat het volgens mijn neef zou kunnen zijn maar dit werkte niet. ook heb ik gekeken op google en stond er dat ik bij sconfig bij uitvoeren moest kijken of er vinkjes uit stonden, helaas zonder resultaat.

mijn laptop merk:

asus k53sj

hopelijk kan iemand mij hier bij helpen want ik vind het nogal vervelend dat het niet werkt.

Ik neem aan dat je Vista hebt? Zo ja, probleem opgelost. Zo nee, dan ligt het lastiger.

Dan moet je op de site van Asus de ATK drivers downloaden, uitpakken, installeren en het zou weer moeten werken.
Succes!

helaas, dit heb ik al gedaan zonder resultaat. al ik het opnieuw probeer krijg ik zelfs: dit programma is al geistalleerd, verwijder deze eerst voor uw het opnieuw kan installeren

Probeer deze dan eens te verwijderen en te installeren, het kan effect hebben doordat de driver die erop staat niet goed is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan