FN toetsen F10 F11 F12 werken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gamlagirl

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2011
Ik heb sinds 2 weken een asus Notebook type: K53SV met windows 7 64bit

De eerste paar dagen kon ik prima het geluid regelen via de FN knop in combinatie met F10 F11 en F12.
Nu sinds 3 dagen werkt dit niet meer, ik heb via google voor informatie gezocht maar word er niet veel wijzer van.
Ik wil dit heel graag weer goed hebben, zou iemand me er mee kunnen helpen??

Alvast bedankt

Hoi,
welkom op Helpmij
makkelijkste optie: systeemherstelpunt terugzetten naar een datum voordat je het probleem had.
(windowstoets + pause/breaktoets>systeembeveiliging>systeemherstel>meer herstelpunten)

Laatst bewerkt:
Ik weet niet meer de preciese datum dat hij het nog wel deed.
En er staat ondertussen al zo veel op mijn laptop dat ik niet zomaar terug kan gaan, en alles kwijt kan raken.

ik heb nu na 3 dagen pas door dat het niet werkt, ze hebben het steeds op internet over dat ik een driver moet instaleren.
Maar als ik op de asus site kijk bij mijn type laptop en dan bij audio driver downloaden is het alleen voor vista en niet voor windows 7.
Ik snap er echt helemaal niks meer van.

Ik heb al veel voor school moeten instaleren, en dingen overgezet dat ik niet zomaar weer terug bij af kan zijn...
Ik hoop dat je een andere manier weet, of iemand anders??

Het is wss geen probleem v.d. audiodriver maar van e.o.a. keyboardmanager van je fabrikant. Ik zal eens bij je fabrikant gaan kijken.
Heb je al bij apparaatbeheer gekeken of je daar een geel driehoekje ziet staan met een uitroepteken er in? (zelfde toetsencombinatie als in #2)

oke dankjewel ik ga het proberen, nog 1 vraagje: ik moet global (DLM) hebben toch?

oeps dan heb ik de verkeerde aangeklikt, kan dat veel kwaad??

Ik heb net de oude pack er afgegooid en de nieuwe er opgeinstaleerd, en het doet het weer:D
Ben helemaal blij:D

Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan