FN-toetsen werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

saxoferrato

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2013
Beste lezers,

Sinds mijn upgrade naar windows 10, werken een deel van mijn fn-toetsen niet meer. Bijvoorbeeld de f5 en f6 knoppen die de helderheid regelen laten nog wel een balkje op mijn scherm zien als ik erop druk die aangeeft dat de helderheid omhoog of omlaag gaat, maar vervolgens verandert de helderheid niet. Mijn volume regelaars (f10, f11 en f12) werken helemaal niet. Terwijl het pauzeren van mijn muziek, of doorgaan naar het volgende nummer nog wel werkt (ook dit zijn fn toetsen bij mij, namelijk pijltje naar links/onder/rechts/boven).

Het gaat om een Asus eepc 1215b, 64-bit. Ik heb al verschillende drivers opnieuw proberen te installeren, zowel van windows 8(.1) als 10. Het rare is dat ik deze vraag ook in een ander topic heb gesteld, en ik toen als tip kreeg om de kbfilter en de hotkey service te verwijderen en opnieuw te installeren. Dit had ik toen al meerdere keren gedaan en had niet gewerkt. Maar toen lukte het opeens wel, heel raar. Maar dat zelfde krijg ik nu niet meer voor elkaar, dus ik weet even niet hoe ik verder moet... Nu is het wel zo dat ik niet al mijn bestanden van mn huidige kbfilter krijg verwijderd, heeft iemand daar een tip voor hoe je dit precies volledig kan verwijderen en vervolgens opnieuw kan installeren?

Ook las ik op internet dat er soms een storing kon ontstaan door de Synaptics touchpad driver. Dus deze heb ik ook verwijderd en toen gekeken of mijn toetsenbord het zou doen maar dit was niet het geval.

Alvast heel erg bedankt!

Misschien wel een stomme vraag, maar heb je de juiste drivers van je touchpad en of toetsenbord geïnstalleerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan