folder NOT ACCESIBLE

Status
Niet open voor verdere reacties.

Don-s

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jun 2005
Heb verleden week mijn pc geformateerd en opnieuw geinstaleerd, en heb bij deze actie een hoop data naar een andere schijf gekopieerd. Nu is echter 1 folder op deze schijf niet meer toegankelijk, als ik deze dubbelklik krijg ik de melding "e:\mp3 not accesible - acces is denied" Als ik de properties van de folder opvraag lijkt deze leeg te zijn, hoewel er toch zo'n 20gB in zou moeten zitten....

Iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?? (alle andere folders op de drive zijn wel toegankelijk, en scandisk heeft ook geen problemen gevonden....)

Welkom op HelpMij, Don-s

Zorg dat je bent ingelogd met een account met administrator rechten.
Rechtse klik op de folder, eigenschappen, beveiliging.
Haal daar alle vorige rechten weg, (lange nummer verwijderen) en voeg jezelf daar toe als admin.
Zoek even naar de optie om eigenaar te worden van de documenten. Zit daar ook ergens.

Sorry voor de beknopte info, maar ik kan de tab beveiliging in xp pro even niet vinden.

Dank Paul!

Probleem opgelost... Weet nu ook hoe het ontstaan is:

This issue may occur if the folder that you cannot open was created on an NTFS file system volume by using a previous installation of Windows, and then installing Windows XP. This issue may occur although you enter the correct user name and password. This issue occurs because the security ID for the user has changed. Although you use the same user name and password, your security ID no longer matches the security ID of the owner of the folder that you cannot open

NOGMAALS DANK!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan