Folder ontbreekt in sendto

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Windows 7 64, ik gebruik al jaren Send to toys. ( Gabriele Ponti software) Ook in win7 64. Opeens ontbrak daar Folder als je rechts klikte en daarna op Sendto. Het belangrijkste element ontbreekt opeens. In Sendto van windows is Folder nog steeds aanwezig. Ik kan op geen enkele manier Folder weer op zijn plek krijgen. Ook opnieuw installeren van Send to toys helpt niet. In win 8.1 pro geïnstalleerd met dezelfde download staat Folder wel.

Zet eens een systeemherstelpunt terug met een datum toen alles nog ok was.

STT1.jpgGedaan maar helpt niet. Wilde win 7 er opnieuw overheen gooien maar dat is ook niet mogelijk vanwege updates is de huidige een nieuwere versie. Beetje raar dat het niet kan. Of kan dit wel maar doe ik het niet goed ??

Je ziet dat folder er wel instaat, ook in Sendto van windows. Maar niet als ik rechtsklik op een folder etc. en dan klik op kopieer naar= Sendto. Dan ontbreekt Folder !!! Als ik shift met ctrl tegelijk indruk tijdens aanklikken kopieer naar, dan zie je alle mogelijkheden, maar hier ontbreekt weer wel Folder !!!

Laatst bewerkt:
Maak dat programma eens opnieuw standaardprogramma voor Mail.
Start de pc opnieuw en kijk dan nog eens.

Begrijp even niet wat je bedoelt? Ik gebruik mail helemaal niet

zinloos doet niks

Zinloos?
Heb je het al geprobeerd dan en ook alle verwijzingen in het register door Revo laten verwijderen.

Zinloos?
Heb je het al geprobeerd dan en ook alle verwijzingen in het register door Revo laten verwijderen.

Ik bedoel met zinloos dat Revo Send to toys kennelijk niet vindt, want het staat niet bij de gevonden progs. En met zoeken wordt het niet gevonden. Kennelijk selecteert revo alleen bepaalde programma's??

Met Pro wel gevonden. Helaas geen resultaat. Folder blijft eruit.

%APPDATA%\Microsoft\Windows\SendTo Hier staat Folder in! Maar weet niet hoe ik hem in de window kan krijgen die verschijnt als je rechts klikt op een file en daarna op sendto waar folder dus niet in staat. Die window verdwijnt als je naar de andere window gaat waar de folder instaat.

Vond een review van een oude versie 2,1 in 2002 met een download erbij. Geïnstalleerd en voila: folder back!! Ga Revo uitproberen lijkt me interessant proggie. Bedankt voor je support gr elbert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan