Font is in Outlook 2007 veranderd

Status
Niet open voor verdere reacties.

horsey

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Hallo,

Na het overgaan van Outlook 2003 naar 2007, ziet de tekst van sommige berichten er anders (en wat voor een slechtziend persoon erger is: slechter leesbaar) uit. Zo verschijnt bijvoorbeeld het bericht van ZdNet met de Dagelijkse Download niet langer in Arial, maar in een lelijk, gedrongen font op mijn scherm. Op hun webpagina is het wel Arial gebleven. Ook staan hun oude mailberichten, van vóór de overgang naar 2007, ook ineens in dat lelijke font op het scherm, dus ik vermoed dat het om een instlling van Outlook gaat, die ik echter niet kan vinden.
Heeft iemand een idee waar dit door komt en vooral wat daaraan te doen is?

Alvast bedankt,

horsey

Als je de onderstaande stappen volgt, zou het kunnen veranderen:
Extra > opties > Email indeling > Briefpapier en lettertypen

Maar ik heb niet de kans dit te testen omdat ik Outlook niet gebruik.

Als je de onderstaande stappen volgt, zou het kunnen veranderen:
Extra > opties > Email indeling > Briefpapier en lettertypen

Maar ik heb niet de kans dit te testen omdat ik Outlook niet gebruik.

Bedankt voor je reactie. Ik heb het bekeken, maar de instellingen onder Briefpapier en lettertypen stonden keurig op Arial, dus daar viel niets te veranderen. Jammer, want ik had daar inderdaad nog niet gekeken.
Heb je nog andere suggesties?

horsey

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je reactie. Ik heb het bekeken, maar de instellingen onder Briefpapier en lettertypen stonden keurig op Arial, dus daar viel niets te veranderen. Jammer, want ik had daar inderdaad nog niet gekeken.
Heb je nog andere suggesties?

horsey

Nee, dan zou ik het zo ook niet weten. Sorry hiervoor. Misschien dat iemand anders je kan helpen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan